.

News

Simyo kerstsokken

  • 6 December 2019
  • 8 reacties
  • 633 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Oud community manager
  • 1564 reacties

Vanaf vandaag gaan we 700 paar Simyo sokken weggeven via Facebook! Wil je deze ook bemachtigen? Reageer dan even onder het desbetreffende Facebook bericht wanneer jij deze toffe Simyo kerstsokken zou dragen. Vergeet geen privéberichtje te sturen met je adresgegevens en je schoenmaat!

 

Tot wanneer kan je reageren?

De actie loopt tot 10 december, mits de voorraad strekt. Daarna worden de sokken op 18 december verstuurd zodat ze op tijd met kerst binnen zijn. De sokken worden per brievenbuspost verstuurd. 

 

Uit welke maten kan je kiezen?

De maten zijn 39-42 of 42-46, vergeet dus ook niet door te geven als je een berichtje stuurt. 

 

 


8 reacties

Reputatie 7

Damn (sorry), ok, ik moet misschien weer wat regelmatiger het Forum bezoeken...:rolling_eyes: . Echter, op FB zit ik toch altijd wel even meerdere malen per dag, maar deze actie heb ik niet voorbij zien komen….:disappointed_relieved: .

Reputatie 7
Badge +6

Hoi RicoK,

 

Erg jammer! Ook dat je het niet voorbij hebt zien komen op Facebook. :frowning2:

De sokken zijn heel erg hard gegaan. Mochten er nog toevallig een paar overblijven, zal ik het laten weten. Al is die kans wel klein helaas!

 

Groetjes,

Tessanne 

Zijn er eigenlijk ook Simyo (schaats)mutsen? 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @ Friesian,

 

We hebben wel een paar Simyo mutsen liggen hier. Ik heb het zelfs een Simyo muts geopperd als cadeau suggestie (die is er helaas niet door gekomen).

Hieronder zie je een Twitter post, waarin Daisy zo'n muts draagt > er staat een simkaartje op de voorkant.  :yum:

 

Groetjes,

Tessanne

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk dat @Friesian solliciteert naar zo’n muts. Daar geef ik hem geen ongelijk in!

Yep, je weet vast nog wel wat de pliessie vroeger zei. .. 

Die muts past ons allemaal  😉😁😎

Reputatie 4
Badge +4

Hey allemaal!

 

@ Groentjuh: Dat denk ik ook 😋

 

@ Friesian: Ik zal morgen even kijken of wij hier wat van kunnen missen. Wij hebben deze namelijk speciaal laten maken voor dit soort foto's en video's. Ik hou je op de hoogte 😄

 

Groetjes,

Ouael

Reputatie 4
Badge +4

Hey Friesian,

 

Zoals afgesproken zou ik voor je kijken of wij zo een muts kunnen missen. Op dit moment hebben wij geen mutsen om weg te geven omdat deze worden nog gebruikt voor lopende en toekomstige campagnes. 

Ik zal je tip voor Simyo mutsen in ieder geval wel doorgeven!

 

Groetjes,

Ouael

Reageer