.

Simyo-bellers die 4 weken lang gratis 4G willen proberen.

  • 11 December 2013
  • 38 reacties
  • 5273 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Goed nieuws: Simyo komt met 4G! Want vanaf half februari zal Flex 4G worden aangeboden. Flex 4G is een flexibele 4G bundel die je maandelijks aan of uit kunt zetten wanneer jij dat wil. En dat is uniek! Want Simyo is de eerste telecomaanbieder in Nederland waarbij dit kan.

Try before you buy!
Voordat Flex 4G vanaf half februari voor heel Nederland beschikbaar is, mag een select gezelschap van 100 Simyo bellers het al 4 weken lang gratis proberen. Wij zijn namelijk heel benieuwd naar hoe jullie 4G ervaren. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is elke week één opdracht(je) uitvoeren, die je via de mail krijgt toegestuurd. Dat is alles!

Zo doe je mee
Om 4 weken gratis Flex4G te kunnen proberen heb je een paar dingen nodig:

- Een 4G telefoon (check je telefoon)
- Je moet in een gebied wonen met 4G dekking (check je woonplaats)
- Het kost je ong. 10 minuten per week

Geef je nu op. Update: inschrijving gesloten
Dus, zie je het helemaal zitten om vanaf 6 januari vier weken lang gratis 4G te proberen? Geef je op en deel je ervaringen met ons én de rest van de wereld. Opgeven kan via de inschrijfpagina.

Er kunnen maar 100 testers meedoen, dus reageer snel.

Update: Inmiddels hebben zich 100 testers ingeschreven. De inschrijving is daarom helaas gesloten.

Halverwege december maken we de selectie van testers bekend via de mail.

Alle informatie over flex 4G kun je op onze 4G pagina vinden.

38 reacties

Reputatie 7
Badge +9
@Maartje88:

Mijn ervaring met testen hier, is dat je kosten op dezelfde factuur gelijk gecompenseerd worden. Het totaal bedrag is gelijk, maar er staat dan het volgende op de factuur:

Abonnementskosten (incl. BTW):
Verbruikskosten (incl. BTW):
Kortingen en verrekeningen (incl. BTW):

Waardoor achter:
"Totaalbedrag te betalen" de normale kosten staan.

Misschien doen ze het nu anders (door het verbruikskosten gelijk weg te laten), maar ze laten je zeker geen hoge bedragen voorschieten.
Badge +1
FIjn om te horen! Kan niet wachten om te gaan testen!
Welkom op het forum 2Dutch,
Wij vinden het ook erg leuk dat we deze pilot met klanten gaan doen. Wij zijn dus ook erg benieuwd :)

Dankjewel Alex voor 't warme welkom.
Zat al een tijdje te lurken, denk: laat ik dan eens netjes registreren ook. Heb bij Telfort bijvoorbeeld de VDSL en Interactieve TV-pilots meegedraaid, hou er wel van om wat te testen en uit te proberen. Leuk om te doen en nuttig ook, dus ik ben ook benieuwd hoe het gaat lopen allemaal.

(off-topic: was ff vergeten om tegelijk met m'n foon een nano-sim te bestellen..vandaag maar even gedaan, is ie er in ieder geval voor het nieuwe jaar, hehe.. Naja, eindejaarsmoeheid zullen we maar zeggen..ahum, kuch :p)
Badge +8
Dankjewel Alex voor 't warme welkom.
Zat al een tijdje te lurken, denk: laat ik dan eens netjes registreren ook. Heb bij Telfort bijvoorbeeld de VDSL en Interactieve TV-pilots meegedraaid, hou er wel van om wat te testen en uit te proberen. Leuk om te doen en nuttig ook, dus ik ben ook benieuwd hoe het gaat lopen allemaal.

(off-topic: was ff vergeten om tegelijk met m'n foon een nano-sim te bestellen..vandaag maar even gedaan, is ie er in ieder geval voor het nieuwe jaar, hehe.. Naja, eindejaarsmoeheid zullen we maar zeggen..ahum, kuch :p)


Hoi 2Dutch,

We hebben hier dus met een ervaren tester te maken. Leuk! Die nanosim heb je binnen 2 werkdagen binnen 🆒 Hij is vanochtend verstuurd, dus met een beetje mazzel ligt 'ie morgen in de bus. Houd je er rekening mee dat als je de nano activeert, de oude sim onbruikbaar wordt?

Groetjes, Charlene
Hoi 2Dutch,

We hebben hier dus met een ervaren tester te maken. Leuk! Die nanosim heb je binnen 2 werkdagen binnen 🆒 Hij is vanochtend verstuurd, dus met een beetje mazzel ligt 'ie morgen in de bus. Houd je er rekening mee dat als je de nano activeert, de oude sim onbruikbaar wordt?

Groetjes, Charlene

Dank voor het meedenken, gaat goedkomen! Fijn dat het op schema ligt ondanks de feestdagen..mooi in m'n vakantie met de nieuwe foon aan de slag en met 4G het nieuwe jaar in (6 januari las ik) 😮
Reputatie 5
Badge +11
Dank voor het meedenken, gaat goedkomen! Fijn dat het op schema ligt ondanks de feestdagen..mooi in m'n vakantie met de nieuwe foon aan de slag en met 4G het nieuwe jaar in (6 januari las ik) :o

Fijne vakantie dan 🆒 Hopen dat je een beetje van je eindejaarsmoeheid af komt, dus niet 24/7 met je 5S pielen 😉
Hoi,

Ik ben een van de testers voor het 4G netwerk, ik ben daar ontzettend blij mee! Maar ik heb een vraagje; Er zou eind december contact met mij worden opgenomen via de mail voor verdere informatie, maar die mail heb ik (nog) niet ontvangen. Dus ik ben benieuwd of ik begin januari wel gewoon de mail krijg met de verdere instructies.

Groetjes,
Brent
Badge
Ik sluit me aan bij de post van Brent. Ook ik heb me opgegeven en er zou eind december contact per mail met mij worden opgenomen.
Dit is helaas nog niet gebeurt. Wanneer mag ik deze mail alsnog verwachten ?

Zie dit bericht :

Begin januari schakelen we 4G voor jouw nummer in en krijg je per mail verdere instructies over hoe alles in z’n werk zal gaan.
Als je je hebt opgegeven als Supertester, nemen we eind december via mail contact met je op.

Groet,
Ron
Badge +1
Ik sluit me aan bij de post van Brent. Ook ik heb me opgegeven en er zou eind december contact per mail met mij worden opgenomen.
Dit is helaas nog niet gebeurt. Wanneer mag ik deze mail alsnog verwachten ?

Zie dit bericht :

Begin januari schakelen we 4G voor jouw nummer in en krijg je per mail verdere instructies over hoe alles in z’n werk zal gaan.
Als je je hebt opgegeven als Supertester, nemen we eind december via mail contact met je op.

Groet,
Ron


Als je goed leest, staat er dat ze contact opnemen als je Supertester word. Er zijn maar een paar supertesters, maar jouw 4g word ingeschakeld begin januari, dus je doet gewoon mee met de test lijkt me
Badge +1
De Supertesters zijn inderdaad al gestart, maandag 2 weken terug.
Wat ik heb begrepen is bij andere gebruikers vanaf 1 Januari alles geactiveert, heb je jou APN instellingen in je telefoon wel goed staan? (op kpn4g.nl)
Badge +6
Ik sluit me aan bij de post van Brent. Ook ik heb me opgegeven en er zou eind december contact per mail met mij worden opgenomen.
Dit is helaas nog niet gebeurt. Wanneer mag ik deze mail alsnog verwachten ?

Zie dit bericht :

Begin januari schakelen we 4G voor jouw nummer in en krijg je per mail verdere instructies over hoe alles in z’n werk zal gaan.
Als je je hebt opgegeven als Supertester, nemen we eind december via mail contact met je op.

Groet,
Ron


Hoi Ron1961,

Ik heb je vraag hier beantwoord.
Aangezien ik geen internet abo heb wordt het wat lastig om steeds een deblokkade aan te vragen. Daarnaast heb ik wat minder tijd dan gedacht om 4G goed te testen. 
Dus wil ik vragen om mij uit de lijst met testers te halen (Mocht een mod meelezen).
Bij deze komt er dan een plekje vrij voor iemand die dit, op dit moment, beter kan dan ik.
Reputatie 5
Badge +11
Aangezien ik geen internet abo heb wordt het wat lastig om steeds een deblokkade aan te vragen. Daarnaast heb ik wat minder tijd dan gedacht om 4G goed te testen. 
Dus wil ik vragen om mij uit de lijst met testers te halen (Mocht een mod meelezen).
Bij deze komt er dan een plekje vrij voor iemand die dit, op dit moment, beter kan dan ik.


Hoi Rinkel,

We hebben je hierover al eens geprobeerd te bellen, maar konden je niet te pakken krijgen.
Juist omdat je geen databundel hebt, hebben we je geen tester kunnen maken. Gelukkig meld je je op het forum, nu kan ik je van de 'te bellen lijst' afhalen 😉

Reageer