.

Simyo alwéér de beste mobiele provider


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
http://www.simyo.nl/blog/wp-content/uploads/2014/06/Simyo_Consumentenbond_Confetti_FB.jpg

De Mobiele ProviderMonitor van de Consumentenbond houdt de mobiele providers nauwlettend in de gaten. 6000 klanten van 9 verschillende providers geven maandelijks hun ervaringen door aan de bond. Simyo deed voor de 3e keer op rij mee en kwam ook voor de 3e keer op rij als beste mobiele provider uit de test.

Totaaloordeel Simyo: 8,2

Simyo barst van de tevreden bellers! Want Simyo bellers waarderen Simyo met een 8,2. KPN, Telfort en Hi volgen in de ranglijst met een 7,8. Hekkensluiters zijn Vodafone met een 7,5 en Tele2 met een 7,3.

Kwaliteit van het Simyo netwerk: 8,8

Alle providers scoren een 8 of hoger bij de kwaliteit van het netwerk. Maar ook op dit onderdeel scoort Simyo het hoogste met een 8,8.

Simyo heeft de minste storingen

Simyo klanten meldden de minste klachten rondom mobiel internet (7%). Ook liet Simyo begin dit jaar een sterke daling zien in haar storingen met als ‘hoogtepunt’ dat in februari 2014 slechts 1% last had van een storing. Wat betreft mobiel internet zijn het vooral de klanten van Tele2 die veel storingen ervaren. Maar liefst 21% van de Tele2 klanten had problemen door een storing.

http://www.simyo.nl/blog/wp-content/uploads/2014/06/beste-mobiele-provider-internet.jpg


“We zijn heel blij met deze uitslag. We zijn een kleine provider en geloven in de kracht van tevreden bellers. Want tevreden klanten raden ons aan bij familie en vrienden, waardoor wij geen dure campagnes nodig hebben. Zo houden we onze tarieven laag voor onze klanten.”
- Onno van der Poel, General Manager van Simyo

Als je lid bent, dan kan je de uitslag nalezen op de site van de Consumentenbond.

Link naar het blog artikel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Gefeliciteerd! Ik zal vanavond mijn Simyo poloshirt aantrekken en er een "wee dram" op drinken nadat ik alle coupletten van Auld Lang Syne heb gezongen dan kunnen alle Schotse klanten van Simyo [1] in de feestvreugde delen.



Voetnoot [1]: 
Vermoedelijk ligt het aantal rond 1...
Gefeliciteerd dat is een mooie waardering.
Gr. Barry(boefje007)
Reputatie 5
Badge +11
Dank voor de felicitaties :D

Alhoewel ik niet gezongen heb, heb ik er ook een "wee dram" of 2 op gedronken 😉
Dat hoort erbij Ernst zeker met zo'n feestelijke dag
Reputatie 5
Badge +10
Ik ben heel blij met alle felicitaties die we tot nu toe hebben ontvangen. Heel erg bedankt daarvoor! 😃
Reputatie 4
Badge +4
Nogmaals van harte gefeliciteerd people!
Badge +6
Dankjewel! 😃
Reputatie 7
Badge +9
Gefeliciteerd Simyo.

Ben ik blij dat mijn cijfer hieraan bijgedragen heeft! :)

Jullie zijn mijn 3e provider (in heel veel jaren) en absoluut de beste. Deze, welverdiende, 8,2 is naar mijn mening nog een te lage waardering.
Badge +1
Cool ga zo door.
Reputatie 6
Badge +10
Dankjewel Max13 🙂 We gaan ons best doen!
Badge
Van harte gefeliciteerd.
En nu alle trotse Simyo klanten een tompoesje dan word het de volgende keer een 9.9.
Moet ik me adres even geven of zien jullie het hahaha
Reputatie 7
Lekkerrrr, maar dan wel graag een afhaal-/tegoedbon voor een tompouce (in verband met de versheid....)........;-)
Reputatie 5
Badge +11
We gaan niet omkopen met tompoucen, he. Dan wil je volgende keer een Bossche Bol, daarna taart, etc... 😛
Reputatie 7
Badge +9
En nu al weer voor de 7e keer op rij, nu met een 8,4! Gefeliciteerd Simyo.
Reputatie 6
Badge +10
De 9,9 van Alex32 is het niet geworden, maar 8,4 heb ik op de middelbare school ook zelden gekregen 😉!

Reageer