.

News

Samen korting

  • 26 August 2020
  • 10 reacties
  • 1863 Bekeken
Samen korting
Reputatie 7
Badge +6
  • Oud community manager
  • 1564 reacties

Lieve Simyo bellers,

Simyo biedt vanaf vandaag een eenvoudige manier om een extra Sim-only aan te schaffen, allemaal via de Mijn Simyo app. Daarbij wordt de nieuwe sim-only aansluiting automatisch aan jouw huidige Sim-only gekoppeld in de Mijn Simyo app, en krijg jij en de nieuwe klant automatisch de Vriendendeal korting van €10. Dit alles maakt het makkelijker om een nieuw abonnement te kopen voor iemand binnen je gezin, en daarna om het abonnement te beheren.

 

Wanneer is samen korting geschikt voor jou?

  1. Als je een nieuwe sim-only wilt aanschaffen voor een gezinslid,
  2. En als je het beheer van het nummer wilt doen voor dat gezinslid,
  3. En als jij contractant wilt zijn voor dat nummer,
  4. En als jij op hetzelfde adres woon als het gezinslid waarvoor jij het nummer aanschaft.

Zijn de bovenstaande voorwaarden niet van toepassing? Geen probleem. Dan kan je alsnog via de andere weg een nieuwe bestelling plaatsen.

  • Bestel via de normale bestelstraat op simyo.nl prepaid of sim-only,
  • Vul daarbij je huidige nummer in voor VriendenDeal korting,
  • Kies de NAW-gegevens die van toepassing zijn,
  • Het is daarna alsnog mogelijk om de nieuwe aansluiting te beheren vanuit jouw app, lees daarover hier meer.

Waar kan ik de app deze optie vinden?

Er komt een nieuwe tegel in de app, ‘Samen korting’. Als je daarop tikt, dan ga je een verkoopflow in. Je geeft daar de (voor)naam en de geboortedatum op van de persoon waarvoor je de nieuwe sim-only koopt, de rest van de persoonsgegevens hoef je niet in te vullen, want dat zijn jouw eigen gegevens, inclusief jouw naam en geboortedatum. Je kunt wel eventueel een afwijkend e-mailadres opgeven voor de nieuwe sim-only. Je krijgt automatisch de vriendendeal korting. Je nieuwe sim-only wordt na verwerking automatisch via Mijn Simyo aan je huidige sim-only gekoppeld. Degene die de nieuwe aansluiting in de app heeft aangevraagd is ook de contractant voor de nieuwe aansluiting. Bij telefonische wijzigingen zal de contractant contact op moeten nemen en niet degene die de aansluiting gebruikt.  

 

Let op! Deze optie is dus alleen beschikbaar via de Mijn Simyo app, niet de website. Het is voorlopig alleen mogelijk om via deze weg een nieuwe sim only aansluiting aan te schaffen, geen prepaid aansluiting. 


10 reacties

Hallo,

De korting van 10 Euro is per maand of eenmalig?

 

Reputatie 7
Badge +6

Ja per maand dat zal lekker zijn😉

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Siem123,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Helaas krijg je met de Samen Korting van Simyo niet €10,- korting per maand.  De korting van € 10,- wordt eenmalig van de Sim Only factuur afgeschreven. :blush:

Heb je hier nog vragen over? 

 

Groetjes,

Tessanne 

Hallo, 

Ik ben zowel bij mijn zoon als dochter vergeten deze korting aan te vragen. Kan dat alsnog? 

Groeten! 

Reputatie 5
Badge +3

Ja per maand dat zal lekker zijn😉

Ja, lekker elke maand geld toe krijgen van Simyo. 😁

Maar nu even serieus: @Tessanne  de tekst hierboven is natuurlijk niet compleet. Er moet staan:

en krijg jij en de nieuwe klant automatisch eenmalig een Vriendendeal korting van €10

Hallo @Katana het is misschien beter om de vraag van @Brownie2501 te beantwoorden, als je dat weet, dan te antwoorden op een reactie van Tessanne van 2 jaar geleden.

 

Reputatie 5
Badge +3

@JanD Ah, ik zie nu dat het om een ouder topic gaat. Dat had ik over het hoofd gezien dus.

De vraag van @Brownie2501 kan ik niet beantwoorden. Mijn opmerking over de incomplete tekst blijft natuurlijk wel staan.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Amy misschien moet je het topic nog eens rustig doorlezen😆

Reputatie 7
Badge +7

@Ron H Oeps, ik had het topic gesorteerd op '’Newest first'’, niet helemaal goed gegaan dus. Bedankt voor je oplettendheid! 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Brownie2501,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Dat kan achteraf nog geregeld worden. Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met de 06-nummers en de persoonlijke gegevens? 

Dan maak ik dit graag voor je in orde 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer