.

Prepaid actie 'meer waar voor je geld'.

  • 6 December 2011
  • 7 reacties
  • 1895 Bekeken

Badge +3
Op dit moment koop je bij Simyo prepaid een simkaart voor € 2,50 en krijg je bij een directe opwaardering €7,50 beltegoed cadeau.

Wat vind je van deze actie? Wat is goed en wat kan er beter? Bedenk jij voor Simyo de volgende actie?

Ik hoor graag jullie ideeën!

7 reacties

Badge
Wat pas een echte actie zou zijn, eigenlijk is het meer een stunt.. Het definitief afschaffen van het starttarief van 10 cent en daarnaast blijven afrekenen per seconde.

Bij toegang tot het internet heb je tenslotte (waarschijnlijk; nog niet) ook geen starttarief waarom zou je dit bij bellen wel hebben?
Badge
Behalve deze actie is er ook de actie "tip een vriend en ontvang allebei 5 euro beltegoed". Maar als de uitgenodigde vriend via de link in de email hierop klikt komt hij uit bij -wat lijkt- de normale bestelprocedure. En die is momenteel 2,50 betalen en 2,50 beltegoed ontvangen. Dus niet, zoals in de email staat: "Klik op "uitnodiging" bovenaan de pagina en bestel voor €5,- je simkaart, inclusief €5,- beltegoed."

Wat is er nu aan de hand? Deze twee acties zijn verwarrend of misschien zitten ze elkaar zelfs in de weg. Zijn de acties te combineren en krijgen beide vrienden dus sowieso ook die 5 euro extra beltegoed na de eerste keer bellen? En krijgt de uitgenodigde dan ook de extra 5 euro beltegoed als er meteen bij het bestellen voor 10 euro wordt opgewaardeerd?
Badge +3
Wat pas een echte actie zou zijn, eigenlijk is het meer een stunt.. Het definitief afschaffen van het starttarief van 10 cent en daarnaast blijven afrekenen per seconde.

Bij toegang tot het internet heb je tenslotte (waarschijnlijk; nog niet) ook geen starttarief waarom zou je dit bij bellen wel hebben?


dat heb ik ook als is gezegd..!! ik hoop dat ze die starttarief ooit inruilen voor de 1e minuut volledig....zucht...en het helemaal afschaffen is het beste.. zucht..
Badge +5
@ Frank, de Tip een vriend actie werkt als volgt: De uitgenodigde dient via de email te bestellen. Het bestellen van de simkaart staat los van de tip een vriend actie. De genodigde dient dus een simkaart te bestellen voor €2,50 nadat er naar jou nummer is gebeld ontvangen jullie beide €5 extra beltegoed. Graag verzoek ik je een nieuwe uitnodiging te versturen omdat de uitnodiging na 1 keer gebruikt te zijn, niet meer geldig is. Succes! Ik hoor graag of het is gelukt.
Ik wil de €5,= ook gratis hebben als ik opwaardeer. Ik wil wel een nieuwe simkaart aanschaffen, eventueel nog met nummerbehoud, maar het is voor jullie veel goedkoper als ik de €5,= krijg als ik nu opwaardeer, dus waarom is er niet zo''n aktie?
Badge +3
ze gaan dat nog ooit is doen....zeker weten!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum KeesC,

De 5 euro extra beltegoed actie is enkel geldig wanneer je direct opwaardeert tijdens je bestelling. Wellicht dat er in de toekomst andere acties van kracht zullen zijn. Daarover is op dit moment nog niets bekend.

Groetjes,

Alex

Reageer