.

[Oproep] Wat is jouw top 3 favoriete apps?

  • 12 January 2015
  • 17 reacties
  • 995 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hoi allemaal,

Bijna acht jaar geleden zag de eerste app ter wereld het daglicht. Inmiddels zijn er nu meer dan 650.000 apps beschikbaar. Bij Simyo kunnen we ons voorstellen dat sommige mensen soms door de bomen het bos niet meer zien. Daarom starten we binnenkort op ons op blog met een nieuwe rubriek: ‘De top-3 favoriete apps van...’

In deze rubriek vragen we aan Simyo bellers om hun top 3 favoriete apps te delen. Wil jij je favoriete app top-3 delen met alle Simyo bellers? Stuur dan een mailtje naar [email]webcare@simyo.nl[/email] en we nemen contact met je op.

Groetjes,
Alex

17 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Is het niet leuk om hier op het forum ook een 3 tal favoriete apps te benoemen. 
Eerder ben ik al benaderd qua klein interview, maar daar heb ik weinig tijd/zin in.
Reputatie 5
Badge +10
lijkt mij wel.

Mijn top 3 is.

1. WhatsApp
2. Instagram
3. Snapchat
Reputatie 6
Badge +10
Goede vraag, hier heeft iedereen wat aan! 🙂 (ik probeer wel de standaard apps achterwege te houden).

1. Quickpic (Android) Het is een gallery foto app waarmee je eenvoudig je foto's kunt ordenen.
2. My Cloud Player (Android en iOS) Hiermee kun je eenvoudig muziek streamen vanaf Soundcloud naar een Chromecast.
3. Half a minute (Android en iOS) Een leuk spelletje hints begeleid door je telefoon. Leuk bij het borrelen!
Reputatie 7
Mijn top 3, lastig want ik gebruik zo veel apps, is:

- Parkmobile; ik zou niet zonder deze parkeer app kunnen.
- Marktplaats; spreekt voor zich
- Facebook; even tijdens het koffie halen het nieuwsoverzicht checken.

Zo zijn er dus wel veel meer aps, maar de bovenstaande gebruik ik denk ik (net) het vaakst.

Edit: Omdat ik na het sluiten van mijn reactie direct naar m'n Whatsapp greep, dit is zo'n automatisme, hoort deze eigenlijk toch wel op de 1ste plaats te staan.

Zo nu heb ik dan toch een Top 4..:-)
Reputatie 5
Badge +10
Mijn top 3 is niet gebaseerd op 'deze gebruik ik het meest', maar vooral om de gehele ervaring.

1) IMDB (nergens vind je zoveel informatie over films dan via deze app)
2) Wordfeud (het enige spelletje voor mijn mobiel waar ik na jaren nog steeds gebruik van maak)
3) Bandsintown (app voor concert informatie. Je kunt kiezen welke bands/artiesten je wilt tracken. Speelt de door jouw getrackte band/artiest in de buurt, dan krijg je een melding)


- Facebook; even tijdens het koffie halen het nieuwsoverzicht checken.



Alleen tijdens de koffie 😉?

@Pacorob. Prima idee 😃
Waze, WhatsApp, browser...... bank, post, stocard,Swiftkey...kan nog wel ff doorgaan. 😉 messenger lite, Zedge, muziek....:D
Badge
Whatsapp
Camara (is toch ook een app?)
Instagram
Badge +7
Ai, dit is wel een lastige. Sowieso Whatsapp en Instagram.

Maar ik gebruik Plex en Netflix ook veel om muziek te luisteren en films en series te kijken. En Duolingo, om mijn talen een beetje bij te houden. Al gebruik ik de app van de AH ook veel, om lekkere recepten op te zoeken. Nummer 3 zal dus een van deze zijn denk ik.
Reputatie 1
Badge +5
Whatsapp
Here maps (super navigatie)
Flitsmeister (heeft mij al vaak gered :8)

Moest een top 3 zijn maar spotify hoort er ook voor mij bij (zou niet meer zonder kunnen).
Reputatie 6
Badge +7
Mijn favo's zijn:

WhatsApp
Snapchat
Instagram 😃
Waze (heeft Spotify integratie, je moet wel beide apps hebben).
Spotity dus
De meeste social media apps.
Mijn favo's zijn:

WhatsApp
Snapchat
Instagram :D

Instagram 😃 Bureaufiets was het toch? 😛
Of dit voor anderen herkenbaar is, de favorieten kunnen gedurende de tijd bij mij veranderen.
Nu.. Top 3
Waze navigatie
Bank app
Pacer pedometer. Hoeveelheid stappen op een dag zal je verbazen.
Badge
1: Rollercoaster Tycoon Classic, altijd vroeger op de pc vond ik het een heel gaaf spel uren gespeeld en nu op men mobiel kan er uren mee zoet houden
2:Twitter, is een beetje men bron van al mijn nieuws en ander entertainment.
3:Youtube, een woord: video's
Reputatie 7
Badge +10
1. Whatsapp
2. Snapchat
3. Spotify
4.. oh nee ik mag er niet meer ;)

1: Rollercoaster Tycoon Classic, altijd vroeger op de pc vond ik het een heel gaaf spel uren gespeeld en nu op men mobiel kan er uren mee zoet houden


Ah, dat spelletje heb ik ook gedownload! Ik speelde dit vroeger ook uren en kan de nostalgie goed waarderen 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Mijn top 3, behalve de social media apps - alles Android:

Flightradar24
Sudoku Premium
Marine Traffic

nummer 1 en 3 omdat ik graag zie waar familieleden/kennissen zich bevinden en omdat het leuk is vliegtuigen en schepen te volgen.
Sudoku Premium omdat ik gek ben op Sudoku puzzels, als ik niet kan slapen tot diep in de nacht.

Ik heb wel de betaalde versies.
Reputatie 6
Badge +7
Ik ben misschien een beetje saai, speel namelijk geen spelletjes. Mijn favoriete apps zijn op dit moment: WhatsApp, Splice (monteren van filmpjes) en Pinterest.

Reageer