.

[Opgelost] MB’s bijkopen en bundels Prepaid aanzetten niet mogelijk in Mijn Simyo App (iPhone)

  • 22 December 2016
  • 0 reacties
  • 308 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Op dit moment kun je helaas problemen ervaren met de iOS-versie van de Mijn Simyo App 😞 Het is niet mogelijk om Extra MB's bij te kopen via onze app op jouw iPhone. Als je gebruik maakt van een Prepaid Simkaart, kun je geen internetbundel of Onderling Bellen Bundel aanschaffen.

We hebben ons uiterste best gedaan om dit probleem voor de Kerstdagen op te lossen. Jammer genoeg is ons dit niet gelukt. Uiteraard wordt er keihard gewerkt om het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Sorry voor het ongemak wat je hieraan hebt.

Gelukkig kun je al deze handelingen wel uitvoeren op jouw computer via Mijn Simyo of op je telefoon via de mobiele versie van onze website. Als je hier vragen over hebt, laat het dan gerust weten. We staan voor je klaar.

Natuurlijk houden we jullie via dit topic op de hoogte!

Edit: de nieuwste update van de App beschikbaar in de Google Play Store en App Store. Je kunt de nieuwe update vinden in de Playstore of App store :)

Groetjes,
Angela

0 reacties

Geen reactie

Reageer