.

openingstijden Pasen

Openingstijden Pasen

  • 10 April 2020
  • 0 reacties
  • 514 Bekeken
Openingstijden Pasen
Reputatie 7
Badge +6
  • Oud community manager
  • 1564 reacties

Lieve Simyo bellers,

Het is vandaag Goede vrijdag wat betekent dat het zondag en maandag Pasen is!

Wat ben jij van plan te doen met Pasen? Ga je eieren verven en zoeken in je eigen huis? Ga je lekker veel chocolade eten? Vindt er een Paasontbijt/brunch/etentje plaats waar je nu al naar uit kijkt? 

Naast dat ik benieuwd ben hoe jullie Pasen vieren in deze gekke tijden wil ik ook meteen een huishoudelijke mededeling doen. Eerste Paasdag valt op zondag, en tweede Paasdag op maandag. Zondag zal alles verlopen zoals elke zondag: er zal iemand aanwezig zijn die vooral op Facebook en Twitter actief is, en ook even op het Forum wat vragen kan beantwoorden.

Maandag zijn we eigenlijk dicht, maar zelfs dan zal er ook één persoon rond surfen, zowel op Facebook, Twitter als op het Forum. Schrik dus niet als er opeens toch gereageerd wordt op een vraag. 😉 

 

En voor dringende vragen kun je ons ook nog bereiken via de chat en Whatsapp tussen 10:00 en 17:00. We zijn dus eigenlijk alleen niet telefonisch bereikbaar met Pasen. Dinsdag zitten we weer voor je klaar vanaf 09:00.

Ik wens jullie ondanks deze gekke tijden toch nog een hele fijne Pasen met de mensen met wie je dit nog mag vieren. 

Groetjes,
Het Simyo Social Team


Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.