.

Onderhoud aan betaalomgeving

  • 24 July 2020
  • 3 reacties
  • 498 Bekeken
Onderhoud aan betaalomgeving
Reputatie 7
Badge +6
  • Oud community manager
  • 1564 reacties

Lieve Simyo bellers,

 

Aankomende zondag 26 juli vanaf 21:00 vindt er onderhoud plaats aan onze betaalomgeving. Hierdoor is het tijdelijk niet mogelijk om via Mijn Simyo en de Mijn Simyo app een betaling te doen. Dit betekent concreet dat de volgende opties niet werken:

 

  • Het opwaarderen van je beltegoed.
  • Het doen van een aanbetaling.
  • Het wijzigen van je rekeningnummer.
  • Het betalen van een openstaande factuur.

 

Dit onderhoud duurt naar verwachting 12 tot 24 uur. We houden jullie via deze weg op de hoogte van het verloop. Al onze andere diensten zijn gedurende deze periode gewoon beschikbaar. Alvast excuses voor het eventuele ongemak. Voor vragen en hulp kun je ons altijd bereiken via onze contactkanalen.

 

Alvast een fijn weekend!

 

Update 27 juli 14:15:

Naar verwachting is het aan de begin van de avond weer mogelijk om de bovenstaande opties weer te gebruiken.

Update 27 juli 21:55:

Inmiddels werkt alles weer zoals het hoort! Bedankt voor jullie geduld :blush:

Groetjes,

Het Simyo Social Team


3 reacties

Badge

dit vind ik mooi nieuws, mits het betekend dat jullie mijn eerdere tip hiermee uitvoeren en apple pay als betaaloptie toevoegen in de simyo app op iPhones….

 

ik duim er in ieder geval voor :fingers_crossed_tone1:

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Daveflash,

 

Ik heb je suggestie destijds wel doorgegeven, ik weet niet precies wat er allemaal word aangepast.

 

Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +6

Update 27 juli 14:15:

Naar verwachting is het aan de begin van de avond weer mogelijk om de bovenstaande opties weer te gebruiken.

Reageer