.

Nieuwe Mijn Simyo app testen [inschrijving gesloten]

  • 17 August 2015
  • 10 reacties
  • 512 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Interesse in de Mijn Simyo app? Dan zijn we op zoek naar jou 😃.

Woensdag 26 augustus vindt er weer een nieuwe Simyo app test plaats. We zijn momenteel bezig om de Mijn Simyo app te verbeteren. Daarbij kunnen we de hulp van Simyo klanten goed gebruiken.

Het doel is om de app te verbeteren zodat deze nog beter inzicht gaat geven in je dagelijks gebruik en de kosten van je abonnement.

Voor dit onderzoek zijn we op zoek naar klanten van Simyo met een Sim Only abonnement.

Waar: Amsterdam (tegenover Centraal Station)
Wanneer: 26 augustus
Tijd: meerdere tijdstippen mogelijk (zie onderstaande link voor meer details)

Het onderzoek duurt 30 minuten en voor je deelname ontvang je een VVV cadeaubon t.w.v. €30. Daarnaast worden je reis- en/of parkeerkosten geheel vergoed.

Wil je meedoen?

Klik dan hier

Update: de inschrijving is gesloten

Groetjes,

Alex

10 reacties

Ook Windows Phone? 😉
Reputatie 5
Badge +10
Helaas geen Windows Phone, Raytje 😞
Ik moest het vragen, sorry.. :D

Ik denk dat ik het testen dan liever over laat aan de doelgroep (iPhone / Android gebruikers) 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Ik vestig mijn hoop toch op Windows die Android apps gaat porten 🙂. In dat geval kan je feedback goed van pas komen.
Ik hoop het ook. Maar ik heb ook berichten gehoord dat het dan weer niet voor alle apps is en dat je enige programmeer kunde moet hebben. En dat gaat mij weer iets te ver. Ik zoek er eigenlijk een bericht over voor leken op dat gebied zodat ik dat wat makkelijker kan vertalen in m'n eigen woorden en hier delen 😃
Reputatie 7
Badge +9
Woensdag zit ik bij Microsoft voor Windows 10 training, dus deze keer doe ik niet mee!
Zijn er al aanmeldingen via de gegeven link?
Reputatie 5
Badge +10
Ja, we hebben inmiddels genoeg aanmeldingen. Sterker nog. Op dit moment zijn ze de app aan het testen :)

Ben zelf erg benieuwd naar wat de testers ervan vinden.
Ik ook.. Anders had ik mezelf geofferd voor Android 😃 Maar nu kan ik niet meer helaas 😛
Reputatie 5
Badge +10
Er komt vast weer een nieuwe test. Dan laat ik het uiteraard ook weer op het forum weten.

Reageer