.

[Verlopen] Nieuwe internetbundels vanaf 13 december!

  • 13 December 2018
  • 21 reacties
  • 2087 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hi allemaal!

Goed nieuws! Vanaf vandaag hebben wij tijdelijk nieuwe internetbundels! Alle internetbundels behouden dezelfde prijs, maar er wordt extra data aan toegevoegd. Hieronder zie je een overzicht van de opties, in combinatie met een jaarabonnement:

- 2000 MB voor € 4,-
- 5000 MB voor € 10,-
- 10 000 MB voor € 16,-

Als je gebruik maakt van Simyo Compleet, dan wordt deze data dus verdubbeld. Iedereen krijgt een notificatie via Mijn Simyo en via de App waarin staat dat je er goed aan zou doen om je bundels te wijzigen, zodat je gebruik kunt maken van deze nieuwe bundels. Heb je geen behoefte aan meer MB's? Dat is ook goed! Je bent niets verplicht, en de bundels veranderen alleen als je dat zelf doet.

Ook betaal je als nieuwe klant geen aansluitkosten als je gebruik maakt van de Vriendendeal.

Deze actie is geldig t/m 31 januari!

Heb je hier nog vragen of opmerkingen over? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Jihane

21 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Mooie nieuwe bundels! Afhankelijk van welke bundel je hebt, kan je door over te stappen naar deze nieuwe bundels meer MBs of minder kosten krijgen. Dus ik raad iedereen aan om even naar de nieuwe bundels te kijken op Mijn Simyo.
Reeds gedaan en flink besparen doet 🤪
Nu nog xs4all die mee doet met compleet hehe
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Groenjuh en Ray,

Wij zijn er ook erg blij mee! Zou inderdaad mooi zijn als XS4ALL mee zou doen. Ik ben alleen bang dat dat er voorlopig niet in zit. :(

Groetjes,

Kevin
Reputatie 4
Badge +4
Lekker bezig!
Reputatie 7
Badge +10
Ja toch! 😃 Dacht al dat jij dit leuk zou vinden, Ahmed!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 4
Badge +4
Haha! Duurde even, maar dan heb je ook wat! #besteproviderever #nooitmeerweg #liefdevoorSimyo
Reputatie 7
Lekker hoor!! Top!
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor jullie mooie woorden, Ahmed en Rico! :)

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +7
Een tijdje niet hier geweest, maar dit is leuk. Gelijk mijn abonnement en dat van mijn vrouw aangepast.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi wimj12,

Leuk dat je er weer bent! Veel plezier met je nieuwe bundels! :D

Groetjes,

Kevin
Blijft de bundel van 10 000 MB bestaan na deze actie?
Reputatie 7
Badge +7
Ik spreek niet namens Simyo, maar over het algemeen is het zo dat je zolang je stil blijft zitten houdt wat je hebt.
Dus ik vermoed dat als je nu de 10Gb bundel die houdt, ook als hij uit het aanbod verdwijnt.
Blijft de bundel van 10 000 MB bestaan na deze actie?


Ja je blijft houden wat je hebt tot je weer eens je bundels wijzigt.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Maurits 123,

Zowel wimj12 als Ray hebben gelijk 🙂 Zolang je je internetbundel na de actie niet aanpast, zal de 10.000 MB blijven staan. Alleen maar mooi, toch?

Bedankt voor jullie reacties, wimj12 en Ray!

Groetjes,
Niels
Badge +2
Weer een extra GB erbij. Heerlijk 😍
Reputatie 5
Badge +4
Veel plezier ermee Aar! :D

Groetjes,

Kevin
Dan is het jammer als je dit een paar dagen later leest en het niet wist.. 😞
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jan!

Ahhh, jammer om te horen 😞 Ik raad je aan om de website én het forum goed in de gaten te houden. Er komt vast weer een nieuwe aanbieding!

Groetjes,
Jihane
Hi Jihana,,

Zou een mooie terugkomst cadeau zijn geweest 😀

Fijne dag
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jan,

Dat snap ik! Laten we hopen dat er snel weer een nieuwe aanbieding is! :D

Groetjes,

Kevin

Reageer