.

Nieuwe internetbundel voor Sim Only!

  • 18 December 2017
  • 10 reacties
  • 612 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Per 18 december 2017, introduceren wij met plezier een nieuwe internetbundel voor Sim Only. Deze heeft maar liefst 8000 MB. Met de komst van deze nieuwe bundel, zijn onze grootste 2 internetbundels per direct in prijs verlaagd. In dit topic vertel ik je hier graag meer over.

8000 MB
We hebben de afgelopen tijd enorm veel feedback van jullie, onze klanten, ontvangen. En bijna al deze feedback ging over het aanbieden van een grotere internetbundel. En nu hebben we dit mogelijk kunnen maken voor jullie. Met dank aan de suggesties die gedaan zijn 🙂 De nieuwe bundel heeft maar liefst 8000 MB om te gebruiken. En kom je in aanmerking voor Simyo Compleet? Dan kun je hem zelfs laten verdubbelen naar 16 GB 🙂 De prijs van de bundel vind je in onderstaande infographic.

Voordeligere bundels
Het is goed om te weten dat er verder geen bundels verdwijnen of veranderen. Wel verandert de prijs van de grootste bel- en internetbundels. Deze worden namelijk goedkoper! Alleen maar goed nieuws dus 😉 In de onderstaande afbeelding kun je precies zien wat de tarieven zijn voor onze Sim Only bundels. Dit geldt uiteraard voor alle nieuwe én bestaande klanten!



Belangrijk! Je krijgt de lagere tarieven zodra je jouw bundels aanpast via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app. Ben je tevreden over je huidige bundels. Geen probleem. Zolang je niets doet, blijven de tarieven ook ongewijzigd. Het is dus belangrijk dat je zelf de bundels met de nieuwe prijzen uitkiest. Dit is natuurlijk gratis en je kan dezelfde bundelformaten houden :)

Natuurlijk hopen we dat jullie blij zijn met deze aanpassing. Als er vragen, tips of suggesties zijn, dan horen we dit natuurlijk graag. Wil je meer lezen? Dan kun je hier ons blog bekijken.

Groetjes,
Angela

10 reacties

Direct aangepast toen ik wakker werd en onder genot van een bakkie koffie 😛
Ik heb niets gewijzigd en ook niet van een bakkie koffie genoten. Misschien moet ik de koffie wijzigen? 😛
Reputatie 4
Badge +4
Happa!!!!! Lekker bezig en direct aangepast uiteraard.
Reputatie 7
Badge +6
Eindelijk......Hier gaan heel veel mensen blij mee zijn prima actie simyo, en wat een ruimte komt er vrij op de Wall😁
Nu alleen nog de 500 MB voor Friesian toevoegen😉
@Angela Simyo word genoemd op de site van androidworld
Ja lekker. Kan niks editten
Even testen of ik nu weer een bericht kan bewerken.

Edit: Ja nu weer wel..
Eindelijk......Hier gaan heel veel mensen blij mee zijn prima actie simyo, en wat een ruimte komt er vrij op de Wall😁
Nu alleen nog de 500 MB voor Friesian toevoegen😉

RonH heeft hier een heul errug goed voorstel. Ik zeg doen. There are no excuses for....... 😉
Reputatie 7
Badge +10
Goed dat jullie allen zo enthousiast zijn met de nieuwe bundels :)

@Ray, ik durf niet te zeggen waarom het niet aangepast kon worden! Tijdelijke error? Ik heb je link nu goed gezet.

@Friesian & Ron H, wie weet kunnen we in de toekomst ook hieraan tegemoet komen. Zoals jullie hopelijk weten, proberen we zo veel mogelijk naar onze klanten te luisteren. Soms duurt het wat langer dan gehoopt en moeten we jullie geduld op de proef stellen, maar we doen ons best om zo veel mogelijk bij onze klanten aan te sluiten 🙂
Dank je @Angela 🙂 Ook op telefoon lukte het niet dus zou zomaar kunnen.. 🙂

Reageer