.

Nieuwe bundels voor bellers die verlengen.


Reputatie 5
Badge +8
  • Oud-moderator
  • 1912 reacties
Beste Simyo klanten.

Per 4 april 2016 zijn we met nieuwe bundels gekomen voor bellers die al 9 maanden Sim Only klant zijn en die nog een jaar bij Simyo willen blijven. De bundels zijn voordelig en je krijgt gratis extra MB's, zo heb je altijd genoeg MB's in je bundel.

Alle informatie over de nieuwe bundels vind je op deze pagina. En onder dit topic staat een overzicht van de bijbehorende FAQ.

Heb je vragen of tips, laat het ons weten!

Groetjes,
Sean

84 reacties

Zojuist mijn internetbundel aangepast. Ik krijg de volgende melding:
"je bundels zijn aangepast en je abonnement is verlengd"
Dit klopt niet met wat jullie aangeven.
Jullie geven aan dat je einddatum niet verandert als je al een keer verlengd hebt, ik ben al enkele jaren bij Simyo.
Ik heb alleen de internetbundel aangepast, niet mijn belminuten.
Deze melding geeft aan dat ik verlengd heb.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi MarcoL,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent het aanpassen van je bundels.

Als je al een 'Jaar verlengd – Extra voordelig' contract hebt, dan kun je inderdaad voor de nieuwe bundels kiezen zonder te verlengen.

Ik zie ook geen verlenging staan in ons systeem. Zou jij mij kunnen vertellen waar deze melding precies verscheen? Dan kan ik uitzoeken of daar iets fout is gegaan.

Alvast bedankt en mijn excuses voor de verwarring.

Groetjes,
Sean
Hoi Sean,

Bedankt voor je reactie.
Deze melding verscheen direct onderaan in beeld als een oranje banner over de hele breedte.
Soort van pop-up
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MarcoL,

Dankjewel voor je reactie! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie waar de verwarring vandaan komt. Jij bent zodanig lang klant bij ons dat de verlengbundels voor jou beschikbaar zijn zonder dat je daadwerkelijk moet verlengen. Je hoeft je dus helemaal geen zorgen te maken over wat er op die balk staat, aangezien jij een fijne uitzondering daarop bent 🙂

Is dat zo duidelijk? Je kunt dus gebruik maken van al die bundels! Als je nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag.

Groetjes,
Jihane
Hi Simyo,

Is deze actie nog steeds geldig?
Dank!

Groeten Sophie
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sophie29,

Welkom op het Simyo forum! Goed nieuws je kunt nog steeds kiezen voor deze bundels. ;)

Dit doe je via Mijn Simyo.nl >Instellingen >Abonnement >Bundels aanpassen.

Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

Reageer