.

Nieuw! Minuten bijkopen via Mijn Simyo.

  • 5 September 2017
  • 10 reacties
  • 941 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Beste Simyo klanten,

Vanaf vandaag (5 september) is het mogelijk voor Sim Only klanten om belminuten/sms'jes bij te kopen. Dit werkt precies zoals het bijkopen van MB's. Je kunt minuten/sms'jes bijkopen als je wat krap zit met je belbundel. Deze belminuten/sms'jes kun je via Mijn Simyo aanschaffen - zowel via de website als via de Mijn Simyo App. Je krijgt 50 minuten/sms'jes voor € 2,-.

FAQ


Kan ik vaker belminuten/sms'jes kopen per maand?
Ja! Je kunt deze bundels heel goed stapelen. Als je bijvoorbeeld 150 extra minuten wilt, dan kun je driemaal een extra belminuten/sms-bundel kopen. Je betaalt hier dan € 6,- voor (3 x € 2,-).

Hoe lang is deze extra bundel geldig?
Net zoals al je andere bundels is de bundel geldig in de maand waarin je 'm aanschaft. Koop je je extra bundel in de maand oktober? Dan is de bundel alleen geldig in oktober. Koop je 'm in november? Dan is hij alleen geldig in november. Daarna vervallen de extra minuten.

Wat als ik altijd minuten tekort kom?
Je kunt elke maand je bundels wijzigen. Die wijziging gaat dan in per de eerste van de volgende maand. Merk je dus dat je regelmatig te weinig minuten hebt? Dan kan een wijziging wel de oplossing zijn.

Wil je hier nog meer over lezen? In dit blog vind je meer informatie.

Groetjes,
Jihane

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Simboy,

Dat is leuk om te horen!

Ik kan mij goed voorstellen dat je heel graag gewaarschuwd wordt als je belbundel opraakt. Het is helaas niet bekend of wij deze functionaliteit ook zullen introduceren, maar wanneer dit het geval is zullen wij je hier natuurlijk mee verrassen. (En hier uiteraard een topic over openen) :D

Groetjes,
Asma
(Beetje late reactie :0).
Vind dit wel een hele leuke en zeer welkome actie. Dus: Top!.
Het zou helemaal ideaal zijn als ik een waarschuwing zou krijgen als ik (bijna) door mijn belbundel heen ben!

En ja, ik weet dat je het zelf kunt zien in de app maar een geautomatiseerde waarschuwing (die je dan zelf kunt aan/uit zetten) is altijd handig en beter. Komt die functionaliteit er?
Reputatie 5
Badge +5
Hoi DrOrb,

Goede vraag! Wat Ron H zegt klopt, de extra belminuten gaan inderdaad pas echt van start op het moment dat je deze aanschaft. Het blijft dus verstandig om je verbruik wel in de gaten te houden, zo kun je op tijd extra belminuten bijkopen nog voordat je eigen minuten op raken. Op deze manier voorkomen je extra kosten voor het buitenbundeltarief. Heb je hier nog vragen over?

@ Ron H, bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Badge +6
De bijgekochte bundel gaat pas in op moment van aanschaf, dus niet in de periode van overschrijding en is een maand geldig.
Vraagje: Stel het is halverwege de maand en je zit flink te bellen. Zo erg zelfs dat je over je bundel heengaat.. Een paar dagen later zie je op "Mijn Simyo" dat je je behoorljk te buiten bent gegaan aan dat ene lange gesprekje van laatst...
> Komtie: Als ik snel even belminuten bijkoop, valt dat gesprek van laatst waarmee ik mijn (oorspronkelijke) bundel overschreed dan WEL in mijn bundel?
Reputatie 5
Badge +5
Hoi sundip,

Yes! Fijn dat je nu de optie gewoon weer tot je beschikking hebt. 😃

Groetjes,
Els
Het is gelukt. Vanmorgen zat de knop er weer op. Vr.gr.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sundip en Groentjuh,

Ah, sorry! De knop was eventjes uit de lucht op de website, maar hij zit er weer 🙂 Precies waar hij hoort. Het kon de hele tijd ook gewoon op de App.

Lukt het nu allemaal wel?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Op de app zie ik de knop wel, op mijn Simyo zie ik de knop niet.

Het zou zo moeten werken via Mijn Simyo:


en zo via de Mijn Simyo app:
Dit bericht kwam me goed uit maar als ik ingelogd ben op mijn simyo zie ik nergens een optie om die belminuten bij te kopen.
Iemand die weet hoe dit zit? (een paar dagen geleden kreeg ik die optie wel).

Reageer