.

Nieuw: 4G bij Prepaid

  • 7 May 2019
  • 0 reacties
  • 924 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hoi allemaal,

Tot nu toe kon iedereen met een Prepaid simkaart gebruikmaken van het 2G en het 3G netwerk, maar vanaf vandaag wordt 4G toegevoegd aan dat lijstje. Niet alle aansluitingen zullen in één keer overgezet worden, maar rond eind mei kan elke Prepaid klant gebruikmaken van de 4G snelheid 🎉

Hier lees je meer over de overstap naar 4G!

Wat is 4G?
4G is het snelste netwerk, waardoor dat nu bij ons de standaard is: zowel voor Sim Only klanten als Prepaid klanten. Op deze pagina lees je meer over deze snelheid.

Is mijn mobiel wel geschikt voor 4G?
Het verschilt per telefoon of je gebruik kunt maken van 4G. Op deze pagina kun je erachter komen of jouw toestel 4G ready is.

Waarom heb ik nog geen 4G?
Iedere dag worden steeds meer klanten overgezet op 4G. Eind mei is iedereen overgezet en kun je 4G gebruiken, mits je toestel dat toestaat.

Kan ik ook bellen via 4G en bellen via wifi?
Ja! Als je overgezet bent op 4G, dan kun je ook bellen via 4G en bellen via wifi. Hier vind je alle benodigde informatie én kun je meepraten over het onderwerp. Let je erop dat je de functie 'Internet op je mobiel' aan moet hebben staan op Mijn Simyo, als je wil kunnen bellen over 4G?

Kan ik in het buitenland ook gebruik maken van 4G?
Dat hoort te lukken! Dit hangt wel erg af van het netwerk waarmee je verbonden bent in het buitenland. Je simkaart kan, in ieder geval, het 4G signaal ontvangen.

Wat als ik 3G wil blijven gebruiken?
Dat is geen enkel probleem. Je hoeft dan alleen op je mobiel je netwerkmodus in te stellen op 3G.

Ik kan opeens niet meer internetten!
Geen zorgen! Als je overgezet wordt op 4G, dan valt je internetverbinding een paar minuten weg. Als je je toestel uit- en aanzet, dan moet alles weer gewoon werken.

Als je nog andere vragen hebt, schroom niet om die te stellen.

Groetjes,
Jihane

0 reacties

Geen reactie

Reageer