.

Microsimkaarten bij Simyo

  • 6 December 2011
  • 11 reacties
  • 7822 Bekeken

Badge +3
De microsimkaart wordt steeds gebruikelijker; naast de iPhone en iPad werkt de nieuwe Nokia Lumia nu ook met een microsimkaart.

Simyo is op dit moment druk bezig met de implementatie van de microsim in ons bestelproces. In de tussentijd kun je al wel een microsimkaart bij ons bestellen, door contact op te nemen met de klantenservice via [email]service@simyo.nl[/email].

En jij, heb jij al een microsimkaart? Is het een originele microsim of heb je een normale simkaart op maat geknipt?

11 reacties

Beste Marie,

De micro simkaart is ongeactiveerd verzonden. Na ontvangst van de micro simkaart kun je contact opnemen zodat we deze kunnen koppelen aan je mobiele nummer/beltegoed.

Groetjes,

Manisha


hoi,Ik heb het binnen! wat moet ik nog precies doen?
Groetjes,Marie


Hartelijk dank is geactieveerd!
Beste Marie,

De micro simkaart is ongeactiveerd verzonden. Na ontvangst van de micro simkaart kun je contact opnemen zodat we deze kunnen koppelen aan je mobiele nummer/beltegoed.

Groetjes,

Manisha


hoi,Ik heb het binnen! wat moet ik nog precies doen?
Groetjes,Marie
Reputatie 2
Badge +4
Beste Marie,

De micro simkaart is ongeactiveerd verzonden. Na ontvangst van de micro simkaart kun je contact opnemen zodat we deze kunnen koppelen aan je mobiele nummer/beltegoed.

Groetjes,

Manisha
Beste Maroe mol,

Simyo maakt gebruik van het KPN netwerk, dit is de reden dat het KPN logo in je hoofdscherm staat. Wij zullen een micro simkaart naar je woonadres verzenden, je kunt deze binnen 3 werkdagen verwachten. Na ontvangst van de microsim kun je contact met ons opnemen om deze te laten activeren.

Groetjes,

Manisha


en dit is met numer behoud en beltegoed?
harstike bebankt voor de reactie
Groetjes,Marie( Maroe was typ foutje haha)
Reputatie 2
Badge +4
Beste Maroe mol,

Simyo maakt gebruik van het KPN netwerk, dit is de reden dat het KPN logo in je hoofdscherm staat. Wij zullen een micro simkaart naar je woonadres verzenden, je kunt deze binnen 3 werkdagen verwachten. Na ontvangst van de microsim kun je contact met ons opnemen om deze te laten activeren.

Groetjes,

Manisha
na veel x uit en in gedaan te hebben is die aktief alleen staat KPN als logo......maar ik wil toch een micro sim bestellen
ik heb die geknipt maar werk helaas niet

Reputatie 5
Badge +10
Je kunt de simkaart inderdaad ook zelf tot het microformaat knippen. Dat werkt prima zolang je maar weer de instructievideo's bekijkt. Deze zijn veelvuldig op het internet te vinden.
Prepaid kaartje gewoon geknipt met deze template: (en het werkt ook nog...

)
http://www.thechinacellphone.com/micro_sim_template.pdf
Ik heb zelf de sim geknipt, op internet zijn voldoende sjabloontjes hier voor te vonden.
Badge
Ik heb in juni een iPhone gekocht en de simkaart tot microsim laten knippen bij een telefoonwinkel.

Reageer