.

Meedenken met opzetten nieuwe Simyo actie

  • 11 December 2012
  • 37 reacties
  • 10094 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Beste Simyo gebruikers,

Simyo betrekt jullie graag bij de ontwikkeling van acties en diensten. We willen ons met jullie input continue ontwikkelen en verbeteren. Met een selecte groep klanten willen we graag gaan kijken naar het opzetten van een nieuwe actie.

We hebben regelmatig reacties ontvangen van klanten die ons aanraden bij familie, vrienden en kennissen. Dit willen we graag gaan belonen! Daarom willen we in samenwerking met jullie, onze technische dienst en de afdeling marketing een leuke actie in elkaar zetten.

Lijkt het je leuk om hierover met ons mee te denken en vrijuit je mening te geven in een speciaal afgeschermd forumdeel? Geef dit dan hieronder aan. Alle aanmelders ontvangen van mij een privé bericht met meer informatie.

We zijn benieuwd naar jullie input!

Groetjes,

Alex

37 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Enrico en KPNfreak,

Leuk dat jullie willen meedenken. Ik heb jullie daarom een privé bericht gestuurd.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi ik zou het ook wel leuk vinden om mee te denken! Kan ik mezelf hiervoor nog steeds opgeven? :o
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Eveliene,

Ja dat kan. Ik heb je een privé bericht gestuurd met meer informatie.

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +5
Ik doe graag mee.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Nielsiejjj92,

Wij hebben jou inmiddels toegang gegeven tot het bewuste gedeelte van het forum en zien jouw input graag tegemoet.
Reputatie 3
Badge +9
Ik wil wel mee doen Alex.
Badge +6
Ik wil wel mee doen Alex.

Hoi MartijnR,

Ik zal moderator Alex vragen je toegang te geven tot dit forum.
Leuk dat je wilt meedenken met ons. 🙂
Badge +2
Hallo,

kan er nog meegedacht worden over nwe ideeen??
ik wil op zich best meedenken.

Ik vind zelf dat ik een redelijk krititsch iemand ben die graag geod kijk wat voor acties er zijn en of het wat waard is.
Daarnaast heb ik wel ervaringen in het bedenken van acties.

dus ik doe graag nog een duit in het zakje als het kan.
Reputatie 2
Badge +3
Het valt mij op dat bedrijfen veel inversteren in het werven van nieuwe klanten maar niet het belonen van bestaande klanten.
Terwijl de laatste groep een bediijf groter kan maken of juist minder populaire.

--> Wanneer je iemand een contract aangaat met jou naam of personnlijk code ontvangt de bestaande Simyo gebruiker eenmaalig een kleine korting op het volgende maandfactuur. Afhankelijk van het Jaar/Maand contract en de samen gestelde bundel zout dit 5%,10%,15& of 25% kunnen oplopen.


Ruim gedacht doe er jullie voordeel mee :)
Doe ik dat ook (heb al twee mensen ingedachten waarvan het huidgie abbo al aflopen) 

😃
Reputatie 5
Badge +10
Hoi stn,

Leuk dat je dit topic nog even een nieuw leven inblaast. Suggesties zijn altijd welkom en ik ben het ook met je eens dat bestaande klanten beloond moeten worden.

Dit is wel iets wat we bij Simyo ook interessant vinden hoor :)

Groetjes,

Alex
Reputatie 2
Badge +3
Hoi stn,

Leuk dat je dit topic nog even een nieuw leven inblaast. Suggesties zijn altijd welkom en ik ben het ook met je eens dat bestaande klanten beloond moeten worden.

Dit is wel iets wat we bij Simyo ook interessant vinden hoor :)

Groetjes,

Alex



Daar waar mogelijk denk ik graag met jullie mee 🙂
Badge +6
Daar waar mogelijk denk ik graag met jullie mee :-)

Hoi Stn,

Dat is fijn om te lezen dat je met ons wilt meedenken dit waarderen wij erg.

Reageer