.

Meedenken met opzetten nieuwe Simyo actie

  • 11 December 2012
  • 37 reacties
  • 10094 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Beste Simyo gebruikers,

Simyo betrekt jullie graag bij de ontwikkeling van acties en diensten. We willen ons met jullie input continue ontwikkelen en verbeteren. Met een selecte groep klanten willen we graag gaan kijken naar het opzetten van een nieuwe actie.

We hebben regelmatig reacties ontvangen van klanten die ons aanraden bij familie, vrienden en kennissen. Dit willen we graag gaan belonen! Daarom willen we in samenwerking met jullie, onze technische dienst en de afdeling marketing een leuke actie in elkaar zetten.

Lijkt het je leuk om hierover met ons mee te denken en vrijuit je mening te geven in een speciaal afgeschermd forumdeel? Geef dit dan hieronder aan. Alle aanmelders ontvangen van mij een privé bericht met meer informatie.

We zijn benieuwd naar jullie input!

Groetjes,

Alex

37 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Alex,

Zus Koorelle verdient sowieso al een actie alleen  voor haarzelf. Die heeft 9 Simyo aansluitingen op haar conto staan of zoiets. Stuk of 6 van haarzelf en met 3 aansluitingen heeft ze de Leon er bij Simyo ingeluisd. (overigens geen spijt van ;))

Ik ga nadenken over of ik ga meedenken.. 😃
Reputatie 4
Badge +8
Niet overdrijven broer! ;-)
5 van mezelf en de rest van jou!

Maar alle apen op een stokje,
Alex ik wil wel meedenken over een leuke actie!
Heb niet zo veel fantasie, maar wellicht komt zulks al doende!
Dus: Count me in!
Reputatie 7
Hallo Alex,

Zojuist heb ik je bericht gelezen. Ik voel mij zeer vereerd en het lijkt mij leuk hieraan een bijdrage te kunnen verlenen.

Gr.
Badge +3
ik weet wel wat leuks bij iedere 10 euro op waardering  10 eurio gratis der bij en 300 smsjes gratis en een GB internet gratis  
Badge +3
en ik weet nog iets meer mensen in diens nemen om de telefoon aan te nemen veel meer 
Reputatie 4
Badge +8
huil3 mag niet meedoen, 2 foute antwoorden dus gaat terug naar af.
😃
Badge +3
huil3 mag niet meedoen, 2 foute antwoorden dus gaat terug naar af.
:D
en wie ben jij  ? het is nog een mooi plan 
Reputatie 4
Badge +8
Ik ben koorelle2 en welk plan vind je zelf het mooiste dan?
Reputatie 5
Badge +10
Beste gebruikers,

Het is de bedoeling dat jullie hier alleen aangeven of jullie willen mee willen doen. In het afgesloten forum kunnen jullie ideeën kwijt.

Groetjes,

Alex
Badge +3
Ik ben koorelle2 en welk plan vind je zelf het mooiste dan?
die van die smsjes en internet en dat beltegoed 
Reputatie 7
Badge +9
Kunnen jelui niet lezen or what? 😕 :o

Beste gebruikers,

Het is de bedoeling dat jullie hier alleen aangeven of jullie willen mee willen doen. In het afgesloten forum kunnen jullie ideeën kwijt.



Dus...huis3, je kunt je het beste aanmelden voor de denktank. Zie je aldaar. 😉
Reputatie 4
Badge +8
Sorry Alex.
Ik liep te hard van stapel.
Reputatie 5
Badge +10
Geen probleem hoor. Bedankt voor jullie reacties. Hopelijk volgen er nog velen :D

Groetjes,

Alex
Badge +1
Lijkt me leuk om mee te denken, heb nu drie nummers bij simyo
Een voormezelf voor de kleine en voor de vrouw
Reputatie 5
Badge +10
Leuk dat je wilt meedenken erickiel
Badge +3
Ik weet wel iets dat is bij iedere opwaardering een heele maand gratis een GB internet en 300 gratis smsjes en 300 bel minuten of 10 euro exstra beltegoed der bij  gr barry
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet wel iets dat is bij iedere opwaardering een heele maand gratis een GB internet en 300 gratis smsjes en 300 bel minuten of 10 euro exstra beltegoed der bij  gr barry
 
Goed idee huis3. Maar kan je nu de naald even verder op de plaat zetten? ;)
Badge
Vaste klanten belonen met iets gratis bij de bel-sms bundels Bv 100 mb internet . Of. Positief stimuleren.
Badge
Hey Alex,

Als je nog mensen zoekt om te helpen wil ik me wel aansluiten :D

Groeten MRF NL
Badge +1
Als je nog mensen zoekt Alex wil ik ook best eens een poging wagen.
met zijn alle weten we vast wel iets leuks te bedenken.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi MRF NL en kuifje1,

Nou het lijkt me leuk als jullie je nog mee willen denken. Ik heb even een privé bericht gestuurd met meer informatie.

Groetjes,

Alex
@Alex Kunt u ook mij een privé bericht sturen met meer informatie?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi FastDaniel,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met meer informatie.

Groetjes,

Alex
Badge +2
@ Alex

Stuur mij ook maar even een Prive berichtje, eens zien wat de informatie te bieden heeft.
hb niet altijd veel tijd, maar wie weet wat ik kan betekenen.
Reputatie 1
Badge +2
Ik doe uiteraard graag mee. 🙂

Reageer