.

Lowcall wordt omgezet naar Prepaid

  • 3 March 2016
  • 0 reacties
  • 497 Bekeken

Reputatie 5
Badge +9
Hoi allemaal,

We hebben belangrijk nieuws voor de Lowcall klanten: op 1 april zetten we Lowcall aansluitingen om in een Simyo Prepaid. De meeste dingen blijven hetzelfde en sommige dingen worden anders. Zoals de tarieven en het belplafond. We praten je graag even bij.

Wat blijft hetzelfde voor Lowcall klanten?

• Het telefoonnummer, de simkaart en het wachtwoord voor Mijn Simyo blijven hetzelfde. Hier hoeven Lowcall klanten niks voor te doen.
• Ook kunnen Lowcall klanten nog steeds 100 minuten gratis bellen met Simyo bellers.

Wat wordt anders voor Lowcall klanten?

• De tarieven zullen veranderen: bellen gaat van 14 cent naar 10 cent. Sms’en gaat van 7 cent naar 10 cent. Bekijk alle tarieven hier.
• Er is geen factuur meer. Er is nu beltegoed en dat is onbeperkt geldig. Het verbruik is natuurlijk nog steeds gemakkelijk in te zien op Mijn Simyo. We sturen alleen niet meer iedere maand een factuur.
• Vanaf nu kunnen Lowcall klanten gebruik maken van internetbundels. Op Mijn Simyo kunnen internetbundels worden aangeschaft.

Waar moet je als Lowcall klant rekening mee houden?

• Het belplafond wordt vervangen door beltegoed. Dit werkt bijna hetzelfde, omdat met beltegoed ook geen onverwachte extra kosten kunnen komen. Als het beltegoed op is, dan is het niet meer mogelijk om te bellen of te sms’en. Net als bij Lowcall is het weer mogelijk om te bellen en te sms'en door tegoed toe te voegen.
• Het beltegoed is onbeperkt houdbaar zolang de simkaart actief is. Zonder actieve simkaart vervalt het nummer en daarmee het beltegoed. De simkaart blijft actief door één keer in de zes maanden het nummer te gebruiken. Als we zien dat er vijfenhalve maand geen gebruik is gemaakt van de simkaart, sturen we een waarschuwing.

€ 2,50 beltegoed cadeau
Lowcall klanten krijgen van ons € 2,50 beltegoed cadeau, zodra we het nummer hebben overgezet. Het tegoed op de Lowcall aansluitingen zetten we natuurlijk ook om in beltegoed.

We hopen dat we je voldoende hebben geïnformeerd. Als je vragen hebt, vind je hier de FAQ:

Groetjes, Caspar

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.