.

Likes uitdelen!

  • 6 March 2017
  • 9 reacties
  • 276 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Sinds vandaag is er een nieuwe widget toegevoegd aan ons forum!

De oplettende forumgebruiker zal vast al gezien hebben dat je tegenwoordig een antwoord of reactie van een andere user een 'like' kan geven. Deze optie staat onderaan het bericht van de user. Je klikt simpelweg op het 'duimpje omhoog' om iemand een like te geven :)



Vroeger, kon je elkaar reputatiepunten geven ofwel een 'hartje' aanklikken bij een post. Hiermee werden er balkjes naast je naam gevuld om zo te laten zien hoeveel punten je al had gespaard. De nieuwe likes waren nog niet inzichtelijk. Tot vandaag 😃 Onderstaand overzicht wordt nu weergegeven op de homepagina van het forum, aan de rechterkant. Precies onder de uitgelichte topics.

Het overzicht krijgt bij elke like een refresh. Hier kan een kleine vertraging inzitten van ongeveer 5 minuten nadat de like gegeven is. Na een week, wordt alles gereset en worden alleen de likes binnen die week weer weergegeven. Heb jij een goede suggestie gegeven in een topic maar is het net niet het antwoord? Reken maar op een like! Zo kunnen we elkaar nog wat extra waardering geven 🙂 Zie je wat leuks? Klik dan gerust op het duimpje omhoog!

Wat vinden jullie van de nieuwe toevoeging en gaan ook jullie nu extra likes uitdelen?



Groetjes,
Angela

9 reacties

Bij deze :D

PS, kan mezelf Liken.. Zo arrogant ben ik helemaal niet 😛
Jezelf laikuh, das helemaal nx.
Steek dan maar een veer in je beter.niet.nader.te.benoemen.lichaamsdeel.
Eigen roem stinkt. :P

Onder ons gezegd, wanneer iemand een terugkoppeling plaatst dat het is opgelost [ hoe ] dan geef ik ook een like. FEEDBACK van de auteur....:)
Reputatie 7
Badge +9
Jeej Likes!

Edit 1: Waarom moet ik weer sturen wie ik zelf ben? Ik kan toch niet weer vele duizenden likes voor mezelf regelen?

Edit 2: Helaas, geen duizenden self-likes zoals vorige keer. Ik heb wel de unlike knop gevonden voor het geval dat ik per ongeluk een duimpje geef aan iemand aan wie ik hem niet wil geven.

Edit 3: Ehm 13 likes for Raytje op de voor pagina. Misschien toch nog even verder spelen!
Wat de cijfers ook zijn, waardering door klanten voor klanten geeft een goed gevoel bij de hulp die we als vrijwilliger geven.

Ja toch ! :)

Daarom zeg ik, geef je jezelf likes.....yikes !
Ik gaf het aan omdat het mij een bugje lijkt. Hebben we toch eerder ook gezien?

Ik heb het zelf 2x getest om zeker te zijn.
Yep en ik heb nu ook een test gedaan.
Over uitdelen gesproken, ik had gerekend op een Simyo-taart.
Jullie hebben als moderator mijn adres dus dat zal wel geen probleem zijn. 😛
Reputatie 7
Badge +10
Je kunt jezelf inderdaad een like geven. Als je een heeeel mooi bericht hebt getikt, mag je hier best wel trots op zijn toch 😉

@Groentjuh, Kun je de like weghalen? Ontdek jij nou iets wat ik niet weet? Haha, ik kan hem niet weghalen zie ik!
Je kunt jezelf inderdaad een like geven. Als je een heeeel mooi bericht hebt getikt, mag je hier best wel trots op zijn toch 😉

Nope, je mag dan heeeel trots daarop zijn, dat alleeeen mag. 😃
Badge +7
Hahaha Friesian, ik zie dat je je handtekening ook al hebt aangepast naar aanleiding van dit nieuws. Super leuk! 😃

Reageer