.

Beantwoord

Klopt dat ik geen recht meer heb op Simyo Compleet als ik thuis gebruik van maak XS4all?

  • 5 July 2020
  • 2 reacties
  • 336 Bekeken

Goedendag, ik heb bericht gekregen dat wij geen recht meer hebben op de KPN verdubbeling. Wij zijn idd van KPN naar XS4All gegaan, a KPN company. De afscheidsbrief van KPN en de welkomsbrief van XS4All zijn door dezelfde "directeur" Jorg.... Ondertekend en de nieuwe modems zijn door een KPN monteur geïnstalleerd. Is het dan terecht dat wij geen recht hebben op de data verdubbeling? Wellicht het overwegen waard om er nog eens goed naar te kijken en ons als coulance alsnog de verdubbeling aan te bieden...Hartelijke groet, Paul Hendriks

icon

Beste antwoord door Ray 5 July 2020, 22:44

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi @PaulHendriks 

 

Helaas heb je als XS4ALL klant geen recht op de verdubbeling die je wel had bij KPN. XS4ALL is wel van KPN en ze gaan ook XS4ALL inlijven maar de klantenmigratie is pas begin 2022 afgerond. Zolang je niet gemigreerd bent blijf je klant van XS4ALL en heb je er dus geen recht op. 

Helaas kan ik het niet mooier maken. De actie voorwaarden zeggen echt dat je KPN en Simyo klant moet zijn. 

Groet,

Een XS4ALL en Simyo klant. :)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi PaulHendriks,

 

Welkom op het Simyo forum!  Wat Ray zegt klopt inderdaad, je hebt jammer genoeg geen recht meer op dubbele bundels. 

 

Thanks Ray voor je snelle reactie!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer