.

Ik kan meedoen aan een klantonderzoek van jullie en vertrouw de website niet. Zijn jullie dit wel?

  • 23 October 2020
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Ik kreeg een sms om mee te doen aan een klantonderzoek. Een SMS met link naar https://simyo.mwm2.nl. Klik je daarop dan kom je op een heel ander domain terecht en eerste veld dat je moet invullen heet phone_number2:

Dan haak ik af, teveel slordigheden en ik moet mijn spam/scam radar onderdrukken.

Misschien beter geen SMS te sturen maar een push bericht en het onderzoek als pagina binnen het simyo.nl domain te hosten. In ieder geval zorgen dat het geheel minder rommelig overkomt.

Met alle spam/scam die rond gaat tegenwoordig kan dit echt niet meer anno 2020. 

Bas 3 jaar geleden

Hoi Daniel, 

Welkom op ons forum!

Het sms’je en de link zijn wel veilig hoor! Dit is een klantonderzoek wat in opdracht van KPN wordt uitgevoerd door een ander bedrijf. Maar ik snap wat je bedoelt, want het ziet er inderdaad een beetje sketchy uit. 

We gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren! Bedankt voor je feedback 😊

Heb je hier nog vragen over? Let us know 😇

Groetjes, 
Bas

 

@Groentjuh ik dacht dat dit VORIG JAAR al gefixt was, heb het doorgestuurd naar de eindbaas van Online Service 😅

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

mwm2.nl is gelukkig geen kwaadaardige website in dit geval. Het is wel slordig dat daar inderdaad "phone_number2” als veld staat. Dat lijkt mij zeker niet de bedoeling.

Ik denk dat een Simyo moderator, zodat hij/zij dit leest gelijk de juiste paden gaat bewandelen om dat opgelost te krijgen.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Daniel, 

Welkom op ons forum!

Het sms’je en de link zijn wel veilig hoor! Dit is een klantonderzoek wat in opdracht van KPN wordt uitgevoerd door een ander bedrijf. Maar ik snap wat je bedoelt, want het ziet er inderdaad een beetje sketchy uit. 

We gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren! Bedankt voor je feedback 😊

Heb je hier nog vragen over? Let us know 😇

Groetjes, 
Bas

 

@Groentjuh ik dacht dat dit VORIG JAAR al gefixt was, heb het doorgestuurd naar de eindbaas van Online Service 😅

Reageer