Hallo,
Ik heb een activatiecode aangevraagt en deze heb ik ook gekregen. Alleen lijkt het er op dat deze niet klopt, of onjuist in mijn (electronisch) bankieren wordt weergegeven. De code die ik heb ontvangen op het electronisch afschrift is;
*
Deze wijkt dus best wel af van de voorbeeldcode, dus wellicht dat het in de weergave op mn bank app zit ?
Graag hulp.
Ruben
Hoe komt het dat mijn activatiecode niet werkt ?
Hoi Ruben,
Welkom op het Simyo forum!
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Wij verzoeken je ons een printscreen te verschaffen van het bankafschrift waarop de activatiecode en het betalingskenmerk staat vermeld. Onze technische specialisten zullen vervolgens de activatiecode koppelen aan je mobiele nummer. Je kunt het betalingsbewijs mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Als de activatiecode is gekoppeld zullen wij je per e-mail hierover informeren.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Wij verzoeken je ons een printscreen te verschaffen van het bankafschrift waarop de activatiecode en het betalingskenmerk staat vermeld. Onze technische specialisten zullen vervolgens de activatiecode koppelen aan je mobiele nummer. Je kunt het betalingsbewijs mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Als de activatiecode is gekoppeld zullen wij je per e-mail hierover informeren.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.