.

Feedback over ons vernieuwde forum!

  • 24 August 2017
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

We hebben het recent al kort aangekondigd, en vandaag is het zo ver! Het Simyo Forum krijgt zijn nieuwe jasje aan 😃 Het nieuwe ontwerp is natuurlijk niet alleen mooi. We hebben allerlei nieuwe snufjes en mogelijkheden toe kunnen voegen. Het belangrijkste is dat jij als forumuser nu nog makkelijker jouw antwoorden kunt vinden. Of je dit nu via jouw mobiele telefoon opzoekt of via je computer. In dit topic vind je de grootste veranderingen terug.

De afgelopen maanden zijn we druk bezig geweest met het ontwikkelen van het nieuwe design. De afgelopen 2 weken zijn we druk aan het testen geweest. Ik wil speciaal onze Forum Experts bedanken. Onder andere: Friesian, Franswon, Ray, PaulH, Groentjuh, en Maikel.Twinnie hebben ontzettend veel feedback gegeven. Veel punten hebben we direct kunnen aanpassen. Ontzettend bedankt voor jullie inzet en hulp 😃 Hooray voor het nieuwe forum!


Feedback, tips en suggesties

Kom je iets tegen wat niet lijkt te kloppen of wat simpelweg niet werkt? Laat het dan hier weten. Heb je ideeën of suggesties, dan is je feedback ook van harte welkom! Wil je gewoon even vertellen hoe mooi je het allemaal vindt, dan mag dat natuurlijk ook ;)

Hoe kan ik mijn feedback doorgeven?

Om de feedback zo goed mogelijk te kunnen verwerken, is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie door te geven. Wil je daarom rekening houden met de onderstaande punten? Dit is vooral belangrijk bij de punten die niet werken.

  • Onderwerp: layout/design, bug, copy/content/tekst of is het een vraag
  • Omschrijving:
  • URL/link van de pagina:
  • Windows of Mac:
  • Mobiel: iOS/Android/Windows:
  • Browser: Firefox / Chrome / IE / Safari +versienummer:

Alvast bedankt voor jullie feedback! Hier hebben wij namelijk ontzettend veel aan. Ik hoop dat jullie veel plezier gaan beleven aan het nieuwe forum en dat jullie nog sneller je antwoord gaan vinden op je vraag.

Groetjes,
Angela

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Zo te zien @Angela heb jij ook veel plezier met het nieuwe forum, zelfs de kurken knallen - KNAL.
😀
Wat mij al toevallig was opgevallen bij het oude forum is de andere soort indeling. Gewoon gezellig stond eerst onder categorie welkom en nu de huiskamer, was ff wennen.

Testjes op zowel tablet en phone.
👍👏
Reputatie 7
Badge +10
Ja, ik ben enorm trots en blij 😃 Het is allemaal goed en soepel overgegaan, dus ook applaus voor Insided!

Het klopt dat we een nieuwe ''Huiskamer" categorie hebben gemaakt. Zo maken we wat meer rust bovenaan het forum. Het is allemaal natuurlijk even wennen, ook voor mij nog hoor 😉