.

Beantwoord

esim na update software iphone 13 opnieuw installeren

  • 25 November 2021
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Badge

Na software update van mijn iPhone 13 deed mijn esim het niet meer, via de Sym Only app moest ik deze opnieuw installeren.

Is dit normaal?

Albert

icon

Beste antwoord door Veerle 26 November 2021, 16:35

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb ook een iPhone 13 met een Simyo eSIM maar die bleef het gewoon doen na het installeren van updates. Geen idee waarom de eSIM het bij jou niet meer deed.

Reputatie 7
Badge +6

Dit is zeker niet normaal zou een beetje raar zijn ook.

hier een iPhone 12 mini al bijna een jaar in bezit met diverse updates met de esim.

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Ron H,

Wat gek zeg! Goed dat je een berichtje stuurt.

Het ligt dus blijkbaar niet aan je toestel, want de Iphone van @Scotsman had hier geen problemen mee. Graag kijk ik even met je mee en kunnen we eventueel de eSIM opnieuw downloaden samen. 

Zou je mij een privé bericht willen sturen via deze link? Dan help ik je daar aan de hand van wat persoonlijke gegevens even verder.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb ook geen problemen hoor 😆

Reputatie 5
Badge +2

@Ron H  Oeps, ik wilde @Adamhof taggen! :joy:

Hoi @Adamhof 

Wat gek zeg! Goed dat je een berichtje stuurt.

Het ligt dus blijkbaar niet aan je toestel, want de Iphone van @Scotsman  had hier geen problemen mee. Graag kijk ik even met je mee en kunnen we eventueel de eSIM opnieuw downloaden samen. 

Zou je mij een privé bericht willen sturen via deze link? Dan help ik je daar aan de hand van wat persoonlijke gegevens even verder.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reageer