Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Sticky eSIM

eSIM bij Simyo! (voor IOS en Android)

  • 27 februari 2020
  • 64 reacties
  • 5340 Bekeken
eSIM bij Simyo! (voor IOS en Android)
Reputatie 7
Badge +5
  • Community manager
  • 1292 reacties

Lieve Simyo bellers,

Sinds 27 februari 2020 kun je bij Simyo kiezen voor een eSIM.

 

Wat is een eSIM?

eSIM is een afkorting van ‘embedded SIM’, en is in het leven geroepen om als opvolger te dienen voor de wereldwijd gebruikte plastic simkaart. Een eSIM doet in feite hetzelfde, maar zit ingebouwd in je mobiel. De eSIM bevat alle gegevens die je mobiel nodig heeft om verbinding te maken met bijvoorbeeld ons KPN netwerk. Sinds 27 februari konden Simyo klanten al gebruik maken van de eSIM met een IOS toestel. Vanaf vandaag (18 mei) is de eSIM ook beschikbaar voor Android. Let op! Je hebt wel de nieuwste versie van de Simyo app nodig, deze is ook sinds vandaag beschikbaar.

Niet alleen smartphones kunnen gebruikmaken van eSIM. Een geïntegreerde simkaart kan ook voor andere apparaten gebruikt worden. Denk bijvoorbeeld aan slimme brandmelders, smartwatches, koelkasten of verlichting die straks via het mobiele netwerk te bedienen zijn. In eerste instantie zal de eSIM bij Simyo alleen worden ingezet voor smartphones.

 

Wat is nu echt het voordeel van eSIM?

  • Geen fysieke simkaart, dus niet meer 2 dagen wachten op de post.
  • Je hebt de mogelijkheid tot een dual sim. voor privé en zakelijke gesprekken.
  • Je hebt geen paperclipje meer nodig om je kaart te verwisselen.
  • Overstappen wordt nog eenvoudiger want je hebt geen fysiek kaartje meer om te verwisselen.
  • Het is veel veiliger dan een fysiek kaartje: je kan het niet kwijtraken en je krijgt meer ruimte in je toestel.
  • Minder plastic, beter voor het milieu!

Vanaf vandaag (18 mei 2020) kunnen naast iOS-gebruikers, ook Android-gebruikers via Mijn Simyo en de Mijn Simyo-app gratis overstappen op eSIM. Android-telefoonfabrikanten hebben inmiddels de eerste smartphones geïntroduceerd die deze nieuwe techniek ondersteunen. Zo kunnen in Nederland de Samsung Galaxy S20-serie, Galaxy Fold en de Motorola Razr Simyo’s digitale simkaart gebruiken. In de loop van het jaar komen nog meer Android-telefoons op de markt met eSIM. Naast de genoemde Android-telefoons, ondersteunt Simyo al een paar maanden iOS eSIM. Deze is te gebruiken voor iPhones uit 2018, 2019 en 2020.

 

Bij nieuwe sim only bestellingen kun je gelijk kiezen voor eSIM,  huidige sim only en prepaid klanten kunnen via de app bij simkaart wissel kiezen voor eSIM.  Nieuwe prepaid klanten kunnen nog niet gelijk een eSIM kiezen bij bestelling, dit komt later.

 

Heb jij de eSIM aangevraagd? Dan zijn we heel benieuwd naar jouw ervaring!

  • Hoe is het installeren gegaan? Ben je tegen dingen aangelopen, was dit makkelijk/moeilijk? 
  • Merk je verschil in bereik of gebruik?
  • Zijn er andere tips of feedback?

Laat het ons vooral weten, we zijn heel benieuwd! 

 

Groetjes,

Daisy

 


64 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi Jizkid,

 

Goed punt, ik zal het zeker meenemen! Bedankt!

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Jizkid,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

Je kan op deze pagina vinden welke toestellen eSIM geschikt zijn bij Simyo. Daar staat helaas geen iPad bij. Ook kun je inderdaad zoals eerder genoemd een apart abonnement nodig! 

 

Bedankt voor het meedenken Ray en Groentjuh! 

Groetjes,

Tessanne 

Had ik gezien Tessane. HOi. :) 

Daar staat inderdaad geen iPad bij, maar het feit dat hij er niet bij staat zegt op zich niets aangezien de iPad wél de eSim kan laden met bijvoorbeeld Gigsky. 

Een apart abonnement  is niet het probleem, dat zou ik zonder probleem afsluiten, het werkelijke probleem is waarschijnlijk dat er bij Simyo vanuit gegaan wordt dat het áltijd om het telefoon zal gaan die een eSim gebruikt en dat een gewoon kaartje vervangen gaat worden door de eSim, die dan vervolgens met een SMS geactiveerd gaat worden. En dat is nou net wat de iPad niet aankan. 

In de praktijk zul je zien dat er geleidelijk wellicht meer apparaten gaan komen waar wel een data abonnement in moet, b.v. GPS-trackers, maar die geen SMS kunnen ontvangen. Bij normale SIMs is dat al zo en ik vermoed dat het gebruik van eSims over een paar jaar toe zal gaan nemen. 

Gewone sims met alleen een data-abonnement zijn er al, ik heb er al een van xs4all, maar ik onderzocht de mogelijkheid of een eSim bij Simyo mogelijk was. Die zitten er het dichtst bij. De andere leveranciers, KPN, Vodafone, T-mobile, ze kunnen het allemaal niet heb ik intussen uitgevonden. 

Misschien wel een leuk idee om eens na te denken over een eSim die je met b.v. Een QR-code kunt activeren.

 

Groets,

Jim

Reputatie 6
Badge +3

Hoi Jizkid,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

Je kan op deze pagina vinden welke toestellen eSIM geschikt zijn bij Simyo. Daar staat helaas geen iPad bij. Ook kun je inderdaad zoals eerder genoemd een apart abonnement nodig! 

 

Bedankt voor het meedenken Ray en Groentjuh! 

Groetjes,

Tessanne 

Esim voor iPad is niet mogelijk bij Simyo

Ok. Thanks, dan hoef ik niet verder te zoeken. :thumbsup:

Ha Groentjuh,

Inderdaad, ik ben er intussen van overtuigd dat ik een apart abonnement/prepaid nodig heb. En inderdaad vraag ik me ook af hoe ik dat moet activeren. Theoretisch kan dat niet via de simyo app, want daar log je op in met een bestaand nummer, en dat heb ik niet voor de iPad. 

Ik zie in de iPad dat die bij “andere” aanbieders dan b.v. Gigsky, de mogelijkheid biedt om een QR code te scannen, maar nergens bij simyo zie ik die mogelijkheid beschreven. Hoopte dus op ervaringen bij de forumleden. 

Groet, 

Reputatie 7

Esim voor iPad is niet mogelijk bij Simyo

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil graag een eSim in mijn iPad Pro 2018 activeren. Is dit mogelijk? 

Ik heb in een iPhone al een gewone Sim, die natuurlijk moet blijven werken. 

Een aansluiting heeft maar 1 (e)Simkaart tegelijk. Voor je iPad heb je een nieuw abonnement nodig, want ook duo-sim levert Simyo niet.

Of je op je iPad ook via de Simyo app een eSim kunt activeren weet ik helaas niet.

Ik wil graag een eSim in mijn iPad Pro 2018 activeren. Is dit mogelijk? 

Ik heb in een iPhone al een gewone Sim, die natuurlijk moet blijven werken. 

Reputatie 4
Badge +4

Hey Jorg H & Ray!

 

Het is inderdaad zo dat onze abonnementen niet voor meerdere aansluitingen tegelijkertijd zijn. Wij zijn een kleine provider met een klein team en daarom ontwikkelen wij dingen als een grote groep klanten daar om vraagt. Wij nodigen soms ook zomaar wat klanten uit op kantoor om te vragen of zij functies missen en dit is niet echt iets wat wordt opgenoemd. Als eSim in meerdere toestellen en apparaten wordt ondersteund dan is het misschien iets voor planning op de midden lange termijn. Ik zie nu dat geen provider van ons formaat dat aanbiedt maar alleen de grotere providers dat voor best een duur bedrag aanbieden. Dan is het 30 tot 40 aansluitkosten voor de tweede simkaart en dan moet je een zakelijke klant zijn bij de meeste.

 

Groetjes,

Ouael 

Reputatie 7

Die site die je deelde is wel informatief maar niet Provider gericht en dat lijkt mij het belangrijkste. Tevens is veel informatie verouderd / incompleet aangezien zij bijvoorbeeld de Google Pixel 2 (XL) noemen, maar inmiddels zijn ook de 3 en 4 op de markt. En alleen die laatste 2 worden door Simyo ondersteund. 

Maar wel top dat je al geholpen bent. :thumbsup_tone1:

Ik heb een IPad Pro met de nieuwste software, de sms’jes ontvangen je enkel die via iMessage binnenkomen. 

Bedankt voor je reactie Ray.

Inmiddels is het dankzij de goede service van Simyo alweer opgelost.

Op onderstaande website zag ik dat het een mogelijkheid is van e-sim om dezelfde bundel op meerdere apparaten te gebruiken.

https://www.esim.nl/wat-is-esim-hoe-werkt-het/#3-meerdere-apparaten,-een-bundel

Vandaar dat ik het uitprobeerde, het mobiele internet werkte wel op de iPad.

Hopelijk komt binnenkort de ondersteuning voor meerdere apparaten met hetzelfde abonnement tegelijk te gebruiken.

Voor Simyo zou dat waarschijnlijk beteken dat ze minder abonnementen verkopen maar daar tegenover staat dan weer dat meer mensen kiezen voor de onbeperkt internet bundel.

Ikzelf vind het niet het geld waard om een extra abonnement voor mijn iPad te nemen maar ben wel bereid een onbeperkt abonnement af te sluiten als ik het dan op zowel mijn iPad en iPhone kan gebruiken. 

Reputatie 7

Ik zou  volgende keer toch eerst even informeren of zoiets dergelijks kan. Nu zit je tijdelijk zonder. 

Bij fysieke simkaarten is het ook nooit mogelijk geweest bij Simyo om 2 simkaarten met hetzelfde nummer te hebben, en nu met e-sim komt daar geen verandering verwacht ik. Of bij Simyo ziet iemand ineens het voordeel ervan. 

Dan is er nog de beschikbaarheid. E-sim is voor toestellen van Apple alleen beschikbaar voor de iPhone XS (Max), XR, 11 (Pro, Pro Max) en de nieuwe SE. Alle overige Apple apparaten worden niet ondersteund. Deze informatie vond ik op de e-sim pagina.  

 

Edit: Volgens de Apple supportpagina kun je wel sms berichten versturen / ontvangen op de iPad. Heeft die van jou OS13?

Het zou gemakkelijker zijn als je de activatiecode zowel via mail als sms ontvangt. Ik probeerde de esim tegelijkertijd op mijn iPhone en iPad te gebruiken. Zodra de esim ook op mijn iPad actief was viel het signaal weg op mijn iPhone. Terugdraaien ging helaas niet meer omdat een iPad geen sms’jes ontvangt zoals een iPhone. Nu moet ik de klantenservice afwachten tot ik reactie krijg zodat ze de code via mail naar mij toe sturen. Wanneer dit automatisch gaat blijf je bereikbaar.

Is er al een geschatte datum bekend vanaf wanneer je de esim op meerdere apparaten tegelijk kunt gebruiken?

 

Jorg

Reputatie 6
Badge +3

Hoi louis661,

 

Fijn dat het bellen via wifi weer werkt en dat je dit nog even laat weten! 

 

Alvast een fijn weekend! 

 

Groetjes,

Tessanne

Hoi Louis66, 

Ik heb zelf ook het geduld van een kleuter met ADHD dus het is je vergeven! :wink:

Groetjes, 
Bas

Hoi Bas,

Omdat ik niet 2 keer met hetzelfde mailadres mag aanmelden en mijn nummer vandaag is overgezet, heb ik een nieuw account moeten aanmaken, maar ik ben dezelfde als louis66.

Zo, dat was mijn eerste frustratie.

Ja, er waren er meer.

VoWiFi weet ik niet of het wel/niet werkt, krijg geen extra wifi achter aanbieder en kwaliteit verbetert ook niet wanneer ik het aan heb staan. Kan schijnbaar ook niet zichtbaar gemaakt worden en bij goed bereik moet je er maar vanuit gaan dat het zonder goed bereik ook werkt. Ik kan het nu ook niet testen maar was voor mij een voorwaarde om over te stappen. Ik weet nu al dat ik na 1 maand weg ben! Wanneer ik het straks echt nodig ben weet ik niet of het werkt.

Wisselgesprek werkte niet out-of-the-box, waardoor ik een zeer belangrijk telefoontje ben misgelopen.

Inloggen via app/Mijn simyo verliep ook al niet vlekkeloos. Meerdere malen foutmeldingen hierop.

Ik voel mij helemaal niet serieus genomen en ga na deze opmerkingen kijken waar ik wel naar toe wil.

 

Wat ben ik blij dat ik een maandelijks opzegbaar abonnement heb gekozen!

Ik ben voor nu helemaal blij, WiFi call lijkt te werken.:ok_hand_tone2:

Hoop wel dat het zo blijft...

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @robo4u2

Wat gek dat je deze informatie van ons hebt gekregen. Daar klopt namelijk niks van!

Je kunt onze eSIM zonder problemen gebruiken naast je fysieke simkaart van Vodafone :nerd:

Heb je hier nog vragen over? Let me know :blush:

Groetjes, 
Bas

Reputatie 6
Badge +6

Los van je andere problemen lijkt het er toch op dat de e sim en vowifi geen goed huwelijk is, Al vaker besproken op dit forum.

Hoi Louis66, 

Ik heb zelf ook het geduld van een kleuter met ADHD dus het is je vergeven! :wink:

Groetjes, 
Bas

Hoi Bas,

Omdat ik niet 2 keer met hetzelfde mailadres mag aanmelden en mijn nummer vandaag is overgezet, heb ik een nieuw account moeten aanmaken, maar ik ben dezelfde als louis66.

Zo, dat was mijn eerste frustratie.

Ja, er waren er meer.

VoWiFi weet ik niet of het wel/niet werkt, krijg geen extra wifi achter aanbieder en kwaliteit verbetert ook niet wanneer ik het aan heb staan. Kan schijnbaar ook niet zichtbaar gemaakt worden en bij goed bereik moet je er maar vanuit gaan dat het zonder goed bereik ook werkt. Ik kan het nu ook niet testen maar was voor mij een voorwaarde om over te stappen. Ik weet nu al dat ik na 1 maand weg ben! Wanneer ik het straks echt nodig ben weet ik niet of het werkt.

Wisselgesprek werkte niet out-of-the-box, waardoor ik een zeer belangrijk telefoontje ben misgelopen.

Inloggen via app/Mijn simyo verliep ook al niet vlekkeloos. Meerdere malen foutmeldingen hierop.

Ik voel mij helemaal niet serieus genomen en ga na deze opmerkingen kijken waar ik wel naar toe wil.

 

Wat ben ik blij dat ik een maandelijks opzegbaar abonnement heb gekozen!

Reputatie 7
Badge +5

Hé Ray,

 

We zijn er wel nog mee bezig maar gaat inderdaad allemaal net even wat lastiger nu maar we zijn er wel nog mee bezig! Ik durf alleen niet te zeggen wanneer de eSIM live gaat voor Android toestellen.

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7

Neem, begrijpelijk, aan dat dit, het gereed maken voor Android, nu even langer gaat duren vanwege Corona?  

Reputatie 6
Badge +4

Hoi Louis66, 

Ik heb zelf ook het geduld van een kleuter met ADHD dus het is je vergeven! :wink:

Groetjes, 
Bas

@Bas Dank voor je reactie. Geduld blijft een schone zaak, echter niet mijn beste eigenschap ;-)

Reputatie 6
Badge +4

Hoi Louis66, 

Met jouw toestel kun je zeker bellen via WiFi hoor! Maar dat gaat pas werken nadat nummerbehoud is uitgevoerd. Je zal dus even moeten wachten tot begin mei voordat je kunt bellen over WiFi!

Heb je hier nog vragen over? Dan hoor ik het graag van je :innocent:

Groetjes, 
Bas

Simyo biedt WiFi bellen wel degelijk aan, zie https://www.simyo.nl/4g/volte-4g-bellen#WifiBellenInstellen. Als je desondanks VoWiFi niet aan de praat kunt krijgen moeten we maar afwachten wat een moderator hierover te zeggen heeft.

Reageer