.

Denk mee met onze processen en communicatie. Wie doet mee?

  • 19 November 2013
  • 15 reacties
  • 2343 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hoi allemaal,

We willen graag een aantal Simyo klanten laten kijken naar onze huidige processen en communicatie. Kortom we willen nagaan wat er nog beter kan.

Dit houdt in dat je een test account krijgt zodat je een aantal processen kunt doorlopen. Wij willen dan vervolgens graag wat doen met de feedback.

Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan het doorlopen van de 'Mijn Simyo' omgeving. Werkt het 'aan' uitzetten van de opties goed en kun je gemakkelijk en snel een internetbundel toevoegen of wijzigen?

Wie wilt hier graag aan mee doen?

Groetjes,

Alex

15 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Ik wil graag aan deze test deelnemen.
Reputatie 5
Badge +10
Wat leuk. Ik ga het doorgeven. Ik hou je op de hoogte 🙂
Reputatie 3
Badge +5
Ik wil graag meedoen 😉 Krijg ik hier een prive bericht of e-mail over?
Badge +6
Ik wil graag meedoen 😉 Krijg ik hier een prive bericht of e-mail over?

Hoi Nielsiejjj92,

Ik zal aan Alex doorgeven dat je graag mee wilt doen en hij zal contact met je opnemen 🙂.
Reputatie 3
Badge +5
Ik wil graag meedoen 😉 Krijg ik hier een prive bericht of e-mail over?

Hoi Nielsiejjj92,

Ik zal aan Alex doorgeven dat je graag mee wilt doen en hij zal contact met je opnemen 🙂.


Oke dan, dank je wel! Enne, je mag me gewoon Niels noemen hoor 😉
Hallo Simyanen,
Ik las net de oproep. Vind het aantal (spontane) reacties wel erg weinig. Dit soort initiatieven vind ik hoogst opmerkelijk, maar wel in positieve zin. Ben overigens nog een hele verse klant bij Simyo. Heb dus geen idee of ik een bijdrage kan leveren. Dat vinden we dan maar gezamelijk uit. Dus... hierbij mijn aanmelding. Groet, Ed
Reputatie 7
Badge +9
Ook ik wil uiteraard meedoen!
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Simyanen,
Ik las net de oproep. Vind het aantal (spontane) reacties wel erg weinig. Dit soort initiatieven vind ik hoogst opmerkelijk, maar wel in positieve zin. Ben overigens nog een hele verse klant bij Simyo. Heb dus geen idee of ik een bijdrage kan leveren. Dat vinden we dan maar gezamelijk uit. Dus... hierbij mijn aanmelding. Groet, Ed


Hoi Ed,

Bij Simyo zijn we van mening dat het altijd beter kan. Het maakt niet uit dat je pas net klant bent. Je kunt ons altijd helpen door je feedback met ons te delen. Ik heb je een privé bericht gestuurd met wat meer info. In ieder geval heel leuk dat je mee wilt doen :)

Ook ik wil uiteraard meedoen!

You've got a new message :)

Groetjes,

Alex
Ik meld me graag aan.
Badge +6
Ik meld me graag aan.

Hoi Gerrit1,

Ik zal je aanmelding doorgeven aan moderator Alex en die zal contact met je opnemen.
Leuk dat je mee wilt denken met ons 🙂.
Badge +1
Mochten er nog mensen nodig zijn dan stel ik mij bij deze ook beschikbaar.
Badge
dan kan je mij ook opschrijven;)
ik doe mee!
Reputatie 5
Badge +11
Mochten er nog mensen nodig zijn dan stel ik mij bij deze ook beschikbaar.

dan kan je mij ook opschrijven;)

ik doe mee!


Jullie zijn doorgegeven aan Alex 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Ben erg blij met jullie enthousiasme en aanmeldingen. Ik heb voor nu genoeg aanmeldingen binnen. Dat betekent niet dat we stoppen naar het zoeken van klanten die af en toe mee willen denken met Simyo. Mocht er zover zijn, laat ik dit natuurlijk weten.

Groetjes,

Alex

Reageer