.

Blackberrydiensten bij Simyo!

  • 23 January 2012
  • 4 reacties
  • 4056 Bekeken

Badge +5
  • Oud moderator
  • 163 reacties
Binnenkort gaat Simyo voor sim only abonnementen ook BlackBerry diensten zoals Blackberry Messenger en Pushmail ondersteunen!

Wat vind jij daarvan? Heb je al een BlackBerry en hoe gebruik je die nu? Of overweeg je een BlackBerry te kopen als Simyo deze diensten gaat ondersteunen?

Wil je als een van de eerste gebruik maken van Simyo Blackberry Service? Schrijf je dan hier in.

Wij horen graag van je en we zullen je op de hoogte houden van details van de Simyo BlackBerry bundel en lanceringsdatum!

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Ik vraag me af of hier veel vraag naar is. Blackberry heeft veelal zakelijke klanten. Dit lijkt me niet een doelgroep voor SImyo ;)
Kenmerken simyo:
-Goedkoop
-Transparant
-KPN
-Opzegbaarheid.


Een doelgroep die hierbij aansluit zijn vooral jongeren die kiezen voor een mooie user interface. Android, Windows Mobile, IOS


Er zijn genoeg jongeren die ''pingen'' hoor






Dat is zo! Maar nu mik je op een ''flink'' afnemende doelgroep. Tegenwoordig hebben de meeste smartphone gebruikers Whatsapp.




Ja oke, maar voordat dat helemaal weg is duurt nog wel even.
Ik neem aan dat Simyo ook wel onderzocht heeft of er animo voor is.
De tijd zal het leren

Ik vraag me af of hier veel vraag naar is. Blackberry heeft veelal zakelijke klanten. Dit lijkt me niet een doelgroep voor SImyo ;)
Kenmerken simyo:
-Goedkoop
-Transparant
-KPN
-Opzegbaarheid.


Een doelgroep die hierbij aansluit zijn vooral jongeren die kiezen voor een mooie user interface. Android, Windows Mobile, IOS


Er zijn genoeg jongeren die ''pingen'' hoor






Dat is zo! Maar nu mik je op een ''flink'' afnemende doelgroep. Tegenwoordig hebben de meeste smartphone gebruikers Whatsapp.
Reputatie 3
Badge +5
Ik vraag me af of hier veel vraag naar is. Blackberry heeft veelal zakelijke klanten. Dit lijkt me niet een doelgroep voor SImyo ;)
Kenmerken simyo:
-Goedkoop
-Transparant
-KPN
-Opzegbaarheid.


Een doelgroep die hierbij aansluit zijn vooral jongeren die kiezen voor een mooie user interface. Android, Windows Mobile, IOS


Er zijn genoeg jongeren die ''pingen'' hoor

Ik vraag me af of hier veel vraag naar is. Blackberry heeft veelal zakelijke klanten. Dit lijkt me niet een doelgroep voor SImyo ;)
Kenmerken simyo:
-Goedkoop
-Transparant
-KPN
-Opzegbaarheid.


Een doelgroep die hierbij aansluit zijn vooral jongeren die kiezen voor een mooie user interface. Android, Windows Mobile, IOS

Reageer