.

Beantwoord

afzeggen contract

  • 22 January 2022
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Ik wil mijn contract afzeggen. Ik moet opeens 66 euro betalen, terwijl ik een contract van 18 euro ben aangegaan. Ik vertrouw deze provider niet en ik wil zo spoedig mogelijk afzeggen.

icon

Beste antwoord door Veerle 24 January 2022, 12:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Op MijnSimyo onder het kopje Instellingen - Abonnement kun je dat regelen. Weet wel dat je een afkoop moet betalen als je contract nog niet de einddatum heeft bereikt. Een moderator (Simyo medewerker) kan je daar meer oververtellen. Dat zal in de loop van maandag zijn. 

Heb je ook gekeken op je factuur waarom je dit bedrag moet betalen? 

Reputatie 5
Badge +2

@Celal Hoi!

Waarschijnlijk heb je een contractdatum die niet nog niet afgelopen is? Dat betekent dus dat je moet afkopen, want anders kan je niet vroegtijdig weggaan. 

Het kan ook zo zijn dat het opzeggen is gelukt, maar je toevallig gewoon een hoge rekening hebt wegens buitenbundel internet of bellen?

Ik kijk graag even met je mee, zodat we weten waar dat bedrag vandaan komt. Wil je mij een privé bericht sturen via het Forum?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reputatie 7
Badge +9

Ik kijk graag even met je mee, zodat we weten waar dat bedrag vandaan komt. Wil je mij een privé bericht sturen via het Forum?

Wegens een storinkje kunnen moderatoren/community managers geen privébericht-linkjes plaatsen. Hierbij een behulpzaam linkje om @Veerle een privéberichtje te sturen.

Reageer