.

Vraag

Abo voorwaarden gewijzigd

  • 4 April 2012
  • 3 reacties
  • 885 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Sinds 26 maart is mijn sim-kaart geactiveerd en gebruik ik een 100 minuten abo. Sinds 1 april krijg je voor het zelfde geld 120 minuten, dwz als nieuwe abonee. Dat is wel zuur!
Kan Simyo hier een beetje coulant zijn naar deze klant en dat voordeel ook op mijn abo van toepassing maken?

3 reacties

Ik had een beetje hetzelfde, kort nadat mijn abo was ingegaan kon je een gratis toestel krijgen. Ook hier een starre klant onvriendelijkehouding
Badge
Ja, met die voorwaarden ben ik akkoord gegaan. Maar als ik had geweten dat het 4 (!) dagen later 20% gunstiger zou zijn geweest, dan had ik nog even gewacht. Dat wist ik dus niet. Simyo wist dat natuurlijk wel, maar heeft niet gezegd "meneer, wacht nog even een paar dagen...". En nu zegt Simyo: jammer maar helaas, u bent er lekker ingelopen!
Regels zijn regels, maar met coulance houd je klanten toch meer tevreden.
Reputatie 2
Badge +4
Beste TF119,

Welkom op het Simyo forum!
Op het moment dat je abonnement afsluit wordt er gevraagd om akkoord te gaan met de Algemene en actievoorwaarden. Het is helaas niet mogelijk om in aanmerking te komen voor een andere actie als je al een bestelling bij ons hebt geplaatst, aangezien je al akkoord bent gegaan met de actievoorwaarden die op het moment van bestellen golden.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha

Reageer