.

Beantwoord

zou ik dit jaar nog kunnen bellen?

  • 30 December 2012
  • 25 reacties
  • 886 Bekeken

Badge
Hallo Allemaal,

Afgelopen vrijdag [28/12] zou mijn nieuwe abonnement ingaan met nummerbehoud. Het is jammer, helaas er is nog niks gebeurd.
Ben niet berijkbaar onder me eigen nummer wel onder het tijdelijknummer, maar dat heeft niemand..
Wel lekker rustig zo, maar ben der niet blij mee.
Al gemaild maar geloof niet dat er gewerkt wordt in het weekend.[ #328785]
Heeft iemand enig idee hoe lang dit kan duren?
Vast bedankt voor meedenken

Groetjes van Appie uit Delft.
icon

Beste antwoord door Alex 2 January 2013, 12:55

Bekijk originele reactie

25 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wacht tot maandag totdat een mod je hier kan helpen. Heb je geactiveerd? 
Tip: misschien weet je het al, niet bellen en internetten met dat tijdelijke nummer. De kosten vallen allemaal buiten je bundels. 
Badge
Wacht tot maandag totdat een mod je hier kan helpen. Heb je geactiveerd?
Tip: misschien weet je het al, niet bellen en internetten met dat tijdelijke nummer. De kosten vallen allemaal buiten je bundels.


Bedankt voor je reactie, ben geactiveerd, bevestiging gehad.
Ga niet internetten of bellen met tijdelijk nummer.

Groetjes van Appie uit Delft.
Bij mij heeft het 6 dgn geduurd. fout op fout op fout. vervolgens naar elkaar wijzen en na 7 keer cobtact met de klantenservice en daarbij behorende beloften was er 1 medewerkster die haar afspraak wel nakwam en werd ik eindelijk goed aangesloten. ik zou zeggen...blijven bellen met de klantenservice..
op het forum heb ik helemaal geen reactie gehad
Reputatie 4
Badge +8
Roosie, als ik je had gelezen had ik zeker een berichtje geplaatst.
Maar ik zag je bericht niet.
Wellicht was ik toen nog geen forumlid.
Badge
Net maar geprobeerd de helpdesk te bellen en na 45 minuten kontakt.
Keurige meneer heeft zijn best gedaan maar kan nog 5 dagen duren, er was wat fout gegaan met simkaartnummer.
Snap niet wie die fout gemaakt heeft, ik heb het nummer nooit doorgegeven.
Buiten het feit dat ik nu bijna onbereikbaar ben, want niemand heeft mijn tijdelijke nummer, kost het ook nog eens €00.31 p/m als ik zelf ga bellen!
Al met al ben ik niet echt blij zelfs een beetje teleurgesteld!
Waarom moet het in deze digitale tijd zolang duren??
Mensen prettige jaarwisseling, houd jullie op de hoogte.

Groetjes van Appie uit  Delft.
Reputatie 4
Badge +8
Vervelend voor je Appie, ik wens jou ook een heel goed 2013 en hoop dat je snel aangesloten zult zijn!
Een presentje van Simyo zou wel leuk voor je zijn! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Vervelend om te horen, Appie. Maar je moet het maar nemen. Je vat het nog sportief  op. Gelukkig ben je niet zo'n moord- en brandschreeuwerd.
Fijne jaarwisseling dan maar. En we wensen je toe dat jouw probleem als eerste opgelost wordt in het nieuwe jaar. ;)
Badge
Dit is niet geloofwaardig meer, nu loopt echt alles fout.
Heb nu als antwoord gehad dat ze op 31/01/2013 me nummer kunnen overzetten, is toch niet te geloven.
Vanaf deze kant is alles op tijd aangevraagd en geregeld.
De reden is fout simkaart nummer ontvangen?
Ik heb volgens mij nooit een simkaartnummer doorgegeven, dus de fout is of bij simyo of bij vodafone ontstaan.
Ook niet belangrijk, maar hoe gaan ze dit oplossen?
Ik kan dus ong 5 a 6 weken niet bellen, veel te duur €00.31 c/p/m en ben onbereikbaar niemand weet dat tijdelijke nummer.
Heb gevraag of ze even willen bellen om het één en ander uitteleggen.
Volgens mij is dit een reden om de relatie te beeindigen met simyo, effe rondkijken voor wat info in deze.
Hebben jullie nog raad? vast bedankt.

Toch allemaal een prettige jaarwisseling en een gezond 2013

Appie uit Delft. #331290 #331293 #328785
Reputatie 4
Badge +8
Dit is niet geloofwaardig meer, nu loopt echt alles fout.
Heb nu als antwoord gehad dat ze op 31/01/2013 me nummer kunnen overzetten, is toch niet te geloven.
Vanaf deze kant is alles op tijd aangevraagd en geregeld.
De reden is fout simkaart nummer ontvangen?
Ik heb volgens mij nooit een simkaartnummer doorgegeven, dus de fout is of bij simyo of bij vodafone ontstaan.
Ook niet belangrijk, maar hoe gaan ze dit oplossen?
Ik kan dus ong 5 a 6 weken niet bellen, veel te duur €00.31 c/p/m en ben onbereikbaar niemand weet dat tijdelijke nummer.
Heb gevraag of ze even willen bellen om het één en ander uitteleggen.
Volgens mij is dit een reden om de relatie te beeindigen met simyo, effe rondkijken voor wat info in deze.
Hebben jullie nog raad? vast bedankt.

Toch allemaal een prettige jaarwisseling en een gezond 2013

Appie uit Delft. #331290 #331293 #328785


Appie dit kan niet....
Onvoorstelbaar.

Moderators doe hier iets aan, dit is echt te gek....

En raad heb ik ook niet voor je, wel een oliebol maar die zul je zelf ook wel hebben...
K.. met Peren.
Reputatie 7
Badge +9


Moderators doe hier iets aan, dit is echt te gek....

.

 
Helemaal met zus Koorelle eens, dit kan niet.
Wayne, Natascha, Alex ...........help Appie uit Delft zo spoedig mogelijk a.u.b.
Zet de stoommachines bij Simyo aan het werk. 
Geef de moed niet op Appie. Als een soort Avengers, Emma Peel en John Steed zeg maar, zullen wij doen wat in onze macht ligt.:mad::p
Reputatie 7
Badge +9

Hebben jullie nog raad? vast bedankt.

85


To the rescue ;)
Reputatie 4
Badge +8
Hoop dat dit morgen als eerste zaak wordt opgelost!
Dus even een schopje omhoog!
Badge
Ik ben ook benieuwd, dat snap je.
En me telnr hebben ze en ik zal wel niet in gesprek zijn.

Groetjes van Appie uit Delft.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Appie uit Delft,

Ik heb je aanvraag voor nummerbehoud bekeken. Het overzetten van een telefoonnummer, gekoppeld aan een abonnement, duurt altijd een maand. We moeten ons namelijk houden aan een opzegtermijn van een maand. Ik begrijp uit je berichten dat je abonnement bij je vorige provider al is opgezegd en nu is afgesloten. Ik heb daarom een nieuw verzoek laten indienen om het telefoonnummer met 5 werkdagen over te zetten. Je ontvangt dan vanzelf weer een bericht per email waarin je word geïnformeerd over je nummerbehoud aanvraag. Het simkaartnummer geef je door tijdens het invoeren van je nummerbehoud gegevens. Helaas was het simkaartnummer niet correct waardoor de aanvraag was afgewezen. Heb je hier geen email over ontvangen? Ik begrijp dat het vervelend is dat je nog geen gebruik kan maken van het te behouden nummer, maar Simyo kon hier weinig aan doen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,

Ik snap er helemaal niks van, sorry.
Ik sluit bij jullie een telefoonabonnement af met nummerbehoud..
Alles wordt bevestigd en zou 28 dec. 2012 ingaan.
Dan is voor mij toch de kous af en mag ik verwachten dat ik kan bellen per 28/12 2012?
Er moet toch bij simyo of vodafone een fout gemaakt zijn?
Waarom wordt er geen oplossing aangeboden voor het feit dat ik nu € 00.31 per minuut betalen om te bellen?
Ik heb niet gevraagd om deze situatie, is me gratis in de schoot gegooid.
En wie kan ik nog vertrouwen bij simyo, onderstaand mailtje kreeg ik bijna gelijk met jou reactie

Hierbij bevestigen we dat we je huidige telefoonnummer 0624558421 over kunnen zetten naar je nieuwe Simyo simkaart.

Het overzetten zal gebeuren op: 31-01-2013

Eén dag voordat je nummer wordt overgezet, sturen we je nog een herinnering per e-mail. Heb je vragen over het overzetten van je nummer, dan kun je ons bereiken via [email]porteringen@simyo.nl[/email].

Ik ben geen mannetje die gelijk gaat lopen klagen bij KASSA en dat soort site's
Maar kom dan met een oplossing waar ik wat aan heb, dat is het enige wat ik vraag en denk er ook recht op te hebben.
Snap ook niet dat ik niet even gebeld ben, me nummer moet toch bekend zijn bij jullie?
Wacht in spanning af.

Groetjes van Appie uit Delft.
Badge
Hallo Allemaal,

Kreeg net weer een e-mailtje nu is mijn simnummer weer fout, neem kontakt op met vorige provider.
Ik geef het op, Alex kan jij a.u.b. regelen dat mijn tijdelijke nummer wordt geactiveerd, zodat ik gewoon kan bellen vanuit me belbundel.
Misschien dat dit wel wil lukken.en iedereen bedankt voor het meedenken.

Appie uit Delft.
Reputatie 4
Badge +8
Nog even en we kunnen "de wet van Murphy" skippen en er "de wet van Appie uit Delft" van maken..
Badge
Nog even en we kunnen "de wet van Murphy" skippen en er "de wet van Appie uit Delft" van maken


Het was zelfs zo, dat ik binnen 1 minuut 2 mailtjes kreeg, 1ste, simnummerfout, 2de, nummer wordt 31/01/2013 overgezet, terwijl er al beloofd was dat het binnen 5 dagen zou gebeuren.
Maar nu wil ik niks meer, alleen dat ze heel snel me tijdelijke nummer activeren.

Groetjes van Appie uit Delft.
Reputatie 7
Badge +9
Helaas is er het e.e.a. fout gegaan.
Ze doen hier hun best om er een oplossing voor te vinden.
Dus, wordt vervolgd......
Badge
Helaas is er het e.e.a. fout gegaan.
Ze doen hier hun best om er een oplossing voor te vinden.
Dus, wordt vervolgd......


Ik blijf positief en had gehoopt op een reactie.
Maar helaas nog niks gehoord, dan denk je, ga maar effe bellen.
Helaas de wachttijd is langer als u gewend bent, zal der nooit aan wennen, sorry.
Is het nu zo moeilijk om mijn tijdelijk nummer te activeren en dat effe te melden?
Wil graag bellen tegen normale kosten!!
Ben nu bezig vanaf 28/12/2012 en nog geen meter opgeschoten.
Hoelang gaat dit nog duren?

Groetjes van Appie uit Delft.

Terwijl ik dit intikt krijg ik een reactie binnen:

Wij hebben reeds opnieuw een porteringsverzoek ingediend met het ontvangen simkaartnummer 8931440300787111608. Zodra dit verzoek is goedgekeurd sturen wij u hiervan een bevestiging per E-mail toe.

Ze begrijpen het echt niet, en weet nu niet meer waar ik aan toe ben.
Badge
Misschien gaat het toch lukken!!
Heb vandaag de helpdesk gebeld en kreeg een vriendelijke dame aan de lijn.
Heb het één en ander uitgelegd en gevraagd : Kunt u misschien regelen dat ik met mijn tijdelijke nummer kan bellen in me belbundel m.a.w. graag me vaste nummer maken.
Ja hoor is zo geregeld, ga het voor u regelen kan wel max 2 uurtjes duren, maar dan is het oké.
Oké bedankt, wilt u mij mailen als het geregeld is, ja hoor doe ik.
Er is dus hoop, kreeg net wel een mailtje van portoringen dat ze het morgen gaan doen.
Het zal toch niet weer opnieuw gaan beginnen, nee hé positief blijven.
Als het gelukt is, horen jullie van mij

Groetjes van Appie uit Delft.
Reputatie 4
Badge +8
Appie, ik ga morgen duimen voor je!
Zal vanavond alvast een kaarsje branden bij m'n Bhoeddaatje hihihi!
Badge
Hallo Allemaal,

Het is opgelost, heb bevestiging via mail gehad, mijn belbundel is geactiveerd.
Bedankt iedereen voor de ondersteunig, geloof best dat een hoop mensen der best hebben gedaan.
Dus zand erover en niet meer ouwehoeren!
Krijg internet nog niet helemaal aan de gang, maar ga der een draadje voor openen.
Komt ook goed.
Nogmaals iedereen bedankt.

Groetjes van Appie uit Delft.
Badge +1
Heeft het kaarsje toch geholpen
Reputatie 4
Badge +8
Appie, ik ben hartstikke blij voor je man!
Geweldig! Nu de rest nog maar dat komt vast wel goed

@erickiel: je zult het niet willen geloven, maar dat Boeddhaatje van mij draait soms overuren.
Leuk dat ie weer zijn werk heeft gedaan!

Reageer