Helaas heeft de provider, naar hun zeggen, net een week geleden "uit de lucht gehaald" wegens te lang ongebruik, waardoor Simyo
het gsm.telefoonnummer niet kon overnemen….. Dit berichtte Simyo mij in het bericht "Afwijzing aanvraag nummerbehoud van 12-4-
2017/12.10u., met hierin de mededeling dat ik via Simyo.nl een aanvraagkorrektie zou kunnen indienen….
Heb ik geprobeerd; maar ik moet dan wel opnieuw betalen…... Ik kan niet veronderstellen dat dit de bedoeling van de Simyo-
organisatie is.
Maar, hoe moet ik dan wel aangeven dat ik de vigerende aanvraag met gsm.-telefoonnummerbehoud in zonder gsm.-tel..nr.behoud?
Opmerking: kijkende naar de data, moet ik konstateren dat Simyo de aanvraag tot tel.nr.-overname aan mijn voormalige provider heeft gedaan vóór dat mijn voormalige mobiele tel.nr.door die provider onbruibaar werd verklaard…..!
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie