.

Beantwoord

Wordt mijn abonnement automatisch opgezegd?

  • 1 April 2017
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Hallo,

Ik heb bij een telefoonwinkel een nieuw abonnement afgesloten bij een andere provider. Dat nieuwe abbo zou per 1 april gelden en dan zou mijn simyo abbo zijn gestopt, maar nu weet ik niet zeker of dit abbo van simyo wel echt is gestopt, want ik heb er voor zover ik weet verder geen mail over gekregen. Maar op mijn forum, dus bij mijn saldo, zijn er geen nieuwe minuten bijgekomen, dus daar staat nu nog het overige bedrag van maart, maar er staat wel gewoon 'nieuw saldo over 30 dagen'. Dus hoe kan ik nu zeker weten dat dit abbonement is gestopt?

Mvg Mette Wolters

Ps. Ik vind jullie een hele fijne provider, maar ik ben overgestapt omdat we nu een familiepakket hebben bij een andere provider.
icon

Beste antwoord door Jihane 3 April 2017, 16:05

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je nummerbehoud aangevraagd bij je nieuwe provider, zodat je nummer mee naar je nieuwe provider gaat?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mettewolters,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je ons gaat verlaten! Ik snap je beweegredenen wel goed 🙂 Lief dat je ook laat weten dat je ons een fijne provider vindt!

Ik heb jouw aansluiting tevoorschijn gehaald en ik zie dat je overstapdatum 10 april is. Daarna wordt je Simyo abonnement opgezegd. Je hebt nu dus (tot 10 april) nog belminuten en MB's. Je betaalt dus ook maar voor tien dagen, en niet voor de hele maand. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Omdat je ook niet voor de hele maand betaalt, heb je ook minder belminuten. Er is precies berekend voor welke minuten je betaalt. Dat is de reden dat je op Mijn Simyo minder minuten ziet staan dan normaal. Je internet MB's krijg je wel gewoon volledig, al betaal je ook daar minder voor 😉

Laat je het me weten als je nog vragen hebt?

@ Groentjuh, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer