.

Beantwoord

Wil graag bij Simyo blijven, hoe kan ik nummerbehoud annuleren bij de andere provider?

  • 19 August 2015
  • 17 reacties
  • 355 Bekeken

Badge +1
Hallo medewerker Simyo,

Eerder deze maand had ik een topic geopend omdat mijn nummerbehoud niet goed ging richting T-mobile, door berichtgeving en slechte ervaring met de klantenservice, die ik nu zelf heb ervaren, heb ik vandaag mijn order aldaar geannuleerd. Wil dus graag klant bij Simyo blijven met databundel. Echter kreeg ik wel een mail vandaag dat jullie akkoord hadden gegeven voor nummer omzetting op 4 september. Ik heb dit dus geannuleerd. Kunnen jullie in het systeem Zetten dat ik dus niet overstap naar een andere provider? Ik heb een makkelijk nummer er wil dat ook graag behouden. Dank jullie wel. Groetjes.
icon

Beste antwoord door Naomi 20 August 2015, 10:06

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi tahierb, welkom op het Simyo forum :)

Jammer dat de service daar toch niet zo goed was. Ik ben wel heel blij dat je bij ons wilt blijven 😃

Het klopt dat de aanvraag is goedgekeurd voor 4 september. Wij kunnen dit niet annuleren vanuit ons systeem. T-Mobile hoort bij ons aan te geven dat je de aanvraag wilt annuleren.
Ik zou er voor de zekerheid nog een keer achteraan gaan, zodat ze het goed annuleren en je gewoon bij ons kunt blijven :$

Hou je ons op de hoogte? 😃
Badge +1
Dank voor jullie reactie! Net weer gebeld met t-mobile, order is geannuleerd krijg een bevestiging per mail. Zodra dit binnen is kom ik erop terug bij jullie om een en ander te verifiëren. Tot snel groetjes
Daarom staat Simyo al 5 jaar op nr 1 😃
Badge +1
Hallo medewerker Simyo,

Ja inderdaad, je merkt het verschil qua klantvriendelijkheid wel, gelukkig was ik nog niet overgezet!;)

dit is de mail die ik net ontving: (zie bijlage).

-------------------------------
Beste Tahir
Onlangs heb je mij gevraagd jouw bestelling met ordernummer 331678712 te annuleren. Bij deze bevestig ik dat dat is gebeurd.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

------------------------------

Kunnen jullie verifiëren of de overstap-nummerbehoud van 4 september er nu uit is gehaald?:?

dank jullie wel alvast

groetjes
Reputatie 5
Badge +11

Kunnen jullie verifiëren of de overstap-nummerbehoud van 4 september er nu uit is gehaald?:?

dank jullie wel alvast

groetjes

Nog niet, tahierb. Nog niet... :(
Maar laten we het weekeinde even afwachten en maandag nog eens checken, wie weet dat het dan wel gedaan is.
Badge +1

Kunnen jullie verifiëren of de overstap-nummerbehoud van 4 september er nu uit is gehaald?:?

dank jullie wel alvast

groetjes

Nog niet, tahierb. Nog niet... :(
Maar laten we het weekeinde even afwachten en maandag nog eens checken, wie weet dat het dan wel gedaan is.


Ok! Bedankt voor de reactie, we wachten maandag af!:?
Badge +1

Kunnen jullie verifiëren of de overstap-nummerbehoud van 4 september er nu uit is gehaald?:?

dank jullie wel alvast

groetjes

Nog niet, tahierb. Nog niet... :(
Maar laten we het weekeinde even afwachten en maandag nog eens checken, wie weet dat het dan wel gedaan is.


Ok! Bedankt voor de reactie, we wachten maandag af!:?


Ik wil zo graag bij Simyo blijven 😃, kan iemand al verifieren dat mijn overstap van 4 september er uit is gehaald?:?

PS: wat gebeurd er, als ik nu een Databundel erbij neem? Kan dit of gaat de omzetting van 4 september dwarsliggen (die al geannuleerd is, maar nog niet verwerkt). :?
Reputatie 5
Badge +11
Helaas kan ik dit nog niet voor je bevestigen, tahierb :(
Als ik jou was, zou ik Ben® maar even bellen...

(Tip om te zeggen; "Ik Ben® teleurgesteld")
Badge +1
Helaas kan ik dit nog niet voor je bevestigen, tahierb :(
Als ik jou was, zou ik Ben® maar even bellen...

(Tip om te zeggen; "Ik Ben® teleurgesteld")


bedankt ga ik doen, BEN ® niet blij mee:@

PS: wat gebeurd er, als ik nu een Databundel erbij neem? Kan dit of gaat de omzetting van 4 september dwarsliggen (die al geannuleerd is, maar nog niet verwerkt).
Badge +1
Helaas kan ik dit nog niet voor je bevestigen, tahierb :(
Als ik jou was, zou ik Ben® maar even bellen...

(Tip om te zeggen; "Ik Ben® teleurgesteld")


Net na 28 minuten gewacht te hebben (ja het is echt:@). Heeft een medewerker van BEN gegarandeerd dat mijn nummer uit het nummerbehoud-systeem is verwijderd, mijn simyo nummer komt nergens in voor. En de order is geannuleerd. Wat kan ik nu nog meer doen? Aangezien jullie nog steeds een overstap zien op 4-september ? :?
Hoe lang duurt zo een verwerking normaliter? :8

bedankt
Reputatie 6
Badge +10
Hoi tahierb,

Helaas moet ik constateren dat nog steeds een verzoek in het systeem staat 😞. Een verwerking hiervan is meestal na een half uur in het systeem te zien 🙂, staat het er nu nog niet in (zoals nu het geval) lijkt er toch niets te zijn gedaan. Het begint voor jou wel erg vervelende vormen aan te nemen. Ik heb daarom een e-mail gestuurd naar een collega van onze nummerbehoud afdeling. Zij gaat uitzoeken wat we nu moeten doen 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge +1
Hoi tahierb,

Helaas moet ik constateren dat nog steeds een verzoek in het systeem staat 😞. Een verwerking hiervan is meestal na een half uur in het systeem te zien 🙂, staat het er nu nog niet in (zoals nu het geval) lijkt er toch niets te zijn gedaan. Het begint voor jou wel erg vervelende vormen aan te nemen. Ik heb daarom een e-mail gestuurd naar een collega van onze nummerbehoud afdeling. Zij gaat uitzoeken wat we nu moeten doen 🙂.

Groetjes, Tiury


Dank je wel Tiury! Ik weet anders ook niet waar ik het zoeken moet, BEN Hopeloos:@
Gelukkig op tijd achter gekomen dat ik bij Simyo wil blijven, dan maar paar euro duurder!🆒
Reputatie 6
Badge +10
Hoi tahierb,

Mijn collega van onze nummerbehoud afdeling heeft inmiddels contact gehad met BEN en die zou de aanvraag annuleren (want er was dus inderdaad niets gedaan). Ik zal morgenvroeg checken of dit ook uitgevoerd is. Ik BEN zeer benieuwd 😉.

Groetjes, Tiury
Badge +1
Hoi tahierb,

Mijn collega van onze nummerbehoud afdeling heeft inmiddels contact gehad met BEN en die zou de aanvraag annuleren (want er was dus inderdaad niets gedaan). Ik zal morgenvroeg checken of dit ook uitgevoerd is. Ik BEN zeer benieuwd 😉.

Groetjes, Tiury


Hartelijk dank!

Ik ben net flink uit me naad geschoten tegen BEN (not amused),:@ na iemand van derde lijn gesproken te hebben, en ingelogd te zijn op hun omgeving (t-mobile):?, is het blijkbaar toch gelukt, ik stuur de printscreen mee.:P

ongelooflijk!:@ Ik blijf plechtig bij Simyo evenals mijn vrouw en dochter top top top:$:$
Reputatie 6
Badge +10
Ook ik heb de bevestiging inmiddels ontvangen!



Thank god you dodged that bullet 😉.
Badge +1
Ook ik heb de bevestiging inmiddels ontvangen!



Thank god you dodged that bullet 😉.


haha het is gelukt, ik weet niet door wie het komt maar dank jullie wel, weer een 10! 😃
Reputatie 6
Badge +10
Het was een gezamenlijk operatie met een goed einde. Bedankt voor de 10. Simyo wil natuurlijk wel het beste jongetje van de klas blijven 😉.

Reageer