.

Beantwoord

wijzigen ingangsdatum in verband met nummerbehoud

  • 30 October 2013
  • 9 reacties
  • 5831 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
kreeg bericht dat huidige provioder niet accoord gaat met ingangsdatum.
hoe kan ik op mijn simyo de ingangsdatum wijzigen? welke stappen moet ik nemen?
icon

Beste antwoord door Ernst 31 October 2013, 10:03

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi hugoS, welkom op het forum en welkom bij Simyo :)

Volgens onze gegevens heb je nummerbehoud aangevraagd voor 25 november. Wij kregen helaas van je vorige provider te horen dat dat niet gaat lukken omdat je 3 maanden opzegtermijn hebt in verband met je zakelijke contract...

Als je wilt kunnen we dus opnieuw nummerbehoud aanvragen, maar dan voor over 3 maanden. Wil je dat we dat doen?

Als je van mening bent dat die opzegtermijn niet klopt, dan moet je even contact opnemen met je oude provider.
Beste Ernst,

Vodafone heeft mij destijds gezegd dat opzegtermijn 1 maand was, nu houden ze vast aan 3 maanden. wensen daar niets aan te doen.

wil jij aub nummerbehoud aanvragen voor over 3 maanden, wel vanaf moment dat dit speelt! kun jij mij aangeven per wanneer nummer overgezet wordt!

dank je wel!

groet,

Hugo van Santbrink
Reputatie 5
Badge +11
Beste Ernst,

Vodafone heeft mij destijds gezegd dat opzegtermijn 1 maand was, nu houden ze vast aan 3 maanden. wensen daar niets aan te doen.

wil jij aub nummerbehoud aanvragen voor over 3 maanden, wel vanaf moment dat dit speelt! kun jij mij aangeven per wanneer nummer overgezet wordt!

dank je wel!

groet,

Hugo van Santbrink


Hi hugoS,

We hebben een nieuwe aanvraag gedaan voor je voor over 3 maanden 🙂 Houdt je mailbox dus in de gaten!
Beste Ernst,

Vodafone heeft mij destijds gezegd dat opzegtermijn 1 maand was, nu houden ze vast aan 3 maanden. wensen daar niets aan te doen.

wil jij aub nummerbehoud aanvragen voor over 3 maanden, wel vanaf moment dat dit speelt! kun jij mij aangeven per wanneer nummer overgezet wordt!

dank je wel!

groet,

Hugo van Santbrink


Hi hugoS,

We hebben een nieuwe aanvraag gedaan voor je voor over 3 maanden 🙂 Houdt je mailbox dus in de gaten!


Let op!!: vandaag uitgebreid met de klantenservice van vodafone gesproken en ze gaan toch akkoord met 1 maand opzegtermijn!! ze passen dat in de systemen aan, dus aub nummerbehoud aanvraag aanpassen naar 1 maand!

mededeling vdafone: ' uit coulance wordt uw opzegtermijn 1 maand. De andere aanbieder kan daarom een nieuw verzoek plaatsen'

mvg , Hugo van Santbrink
Badge +6
Hoi hugoS,

Om de aanvraag in één keer goed voor je te kunnen doen bij Vodafone wil ik graag nog het volgende van je weten: is de opzegtermijn van 1 maand vanaf nu of vanaf dat we de eerste aanvraag voor je hebben gedaan?
En wil Vodafone dat we de aanvraag met een opmerking doen (dan zal de aanvraag handmatig worden bekeken door Vodafone), of zal het systeem automatisch het verzoek goedkeuren?

Ik hoor het graag van je!
Hoi hugoS,

Om de aanvraag in één keer goed voor je te kunnen doen bij Vodafone wil ik graag nog het volgende van je weten: is de opzegtermijn van 1 maand vanaf nu of vanaf dat we de eerste aanvraag voor je hebben gedaan?
En wil Vodafone dat we de aanvraag met een opmerking doen (dan zal de aanvraag handmatig worden bekeken door Vodafone), of zal het systeem automatisch het verzoek goedkeuren?

Ik hoor het graag van je!

Hoi Kim, dank voor je mailtje.

ik ga er vanuit dat de opzegtermijn is vanaf de eerste aanvraag.
ze hebben een notitie in het systeem gemaakt, dus ik denk dat je de aanvraag met een opmerking moet doen (handmatig)

groet, Hugo
Badge +6
Hoi hugoS,

Dankjewel voor de gegevens, ik heb het doorgegeven aan onze afdeling Nummerbehoud.
Binnen enkele werkdagen zal je een e-mail ontvangen van hen met daarin de status van de aanvraag.
Badge
Ik heb nummerbehoud en zo vandaag 3-3-2014 worden omgezet. Alleen kan ik met het oude nummer niet bellen of gebeld worden. Ik moet het tijdelijke nummer gebruiken.
Reputatie 2
Badge +6
Ik heb nummerbehoud en zo vandaag 3-3-2014 worden omgezet. Alleen kan ik met het oude nummer niet bellen of gebeld worden. Ik moet het tijdelijke nummer gebruiken.

Hoi HBJGK,

Welkom op het forum!

Door een vertraging in het verwerken van onze gegevens kan het zijn dat je overstap later is doorgevoerd dan normaal. Ik zie nu namelijk wel dat je nummer is overgenomen en dat je verbruik hebt gehad. Excuses voor het ongemak. Hoe bevalt je nieuwe Simyo abonnement?

Ik zie dat je hier ook een topic bent gestart. Ik wil je vragen om in de toekomst je vraag maar op één plaats op het forum te plaatsen. Zo houden we het forum overzichtelijk en gebruiksvriendelijk 🙂 Ik zal het doorverwezen topic sluiten.

Reageer