.

Beantwoord

Hoe wijzig ik mijn aanvraag voor nummerbehoud?

  • 20 February 2017
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Abonnement bij simyo geregeld +nummerovername. Verkeerde provider ingevuld, daarna dit hersteld. Kreeg bericht:geplande overname 19-2. Er gebeurt niets. Gebeld. Moet het opnieuw aanvragen/wijzigen, want er is blijkbaar iets niet goed gegaan. Volgens de site op Mijn Simyo onder kopje Overzicht. Daar vind ik niets van wijzigen, alleen statusoverzicht van de nummerovername. Er staat een groen vinkje bij doorgestuurd naar vorige provider. Heb geen mail gekregen dat de provider niet klopt, of iets anders niet.
Wat nu? Want zo gebeurt er helemaal niets.
icon

Beste antwoord door Sean 21 February 2017, 10:13

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Francesca,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat het nog niet is gelukt om je nummer over te zetten.

Je kunt je aanvraag normaal gesproken inderdaad wijzigen via Mijn Simyo >Overzicht. Ik kan de aanvraag ook voor je aanpassen.

Kun je mij vertellen wie je oude provider is en of ik rekening moet houden met een opzegtermijn? Dan maak ik het voor je in orde!

Groetjes,
Sean
Dank voor antwoord. Ik heb gistermiddag opnieuw gebeld. Nummerbehoudaanvraag zou helemaal opnieuw moeten gebeuren. Wat er mis was is me niet duidelijk,.Doet er niet toe.maar weer 6 dagen wachten. Gevraagd hoelang het duurt om het tijdelijke nummer als vast te krijgen. Dat kon meteen. Dus nummerbehoud overboord laten gooien en er zou geregeld worden dat het tijdelijke nummer het vaste werd. Dus ik verwachtte vanmorgen een mailtje dat mijn bundels eindelijk, na 10 dagen, actief zouden zijn, maar nee. Hoe lang duurt dit nu weer?
Groet, Francesca
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Francesca,

Dat kan inderdaad allemaal. Ik heb gelijk even je account erbij gepakt en zie dat mijn collega's er mee bezig zijn. Je wordt op de hoogte gehouden, als het goed is krijg je vandaag nog een belletje van één van m'n collega's!

Groetjes,
Caspar
Beste Caspar,
Ik ben niet gebeld door een van je collega's. Dus gister, 22-02, zelf weer gebeld over de situatie. Het lag bij de techn. dienst, maar die hadden het erg druk. De medewerker die ik sprak zou er urgent van maken en verzekerde mij aan het eind van de middag een mailtje te sturen.
Helaas is dit ook niet gebeurd. Mijn punthoofd groeit.
Francesca
Badge +7
Hoi Francesca,

Ik kan het me voorstellen dat het erg vervelend het is dat het allemaal zo lang duurt. Gelukkig zijn vanmorgen je bundels eindelijk geactiveerd. Je nummerbehoud is geannuleerd, dus voortaan kun je bellen met het tijdelijke nummer dat je van ons gekregen hebt.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

Reageer