.

Beantwoord

Hoe werkt nummerbehoud bij overstappen?

  • 5 December 2016
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Per 1 januari krijg ik een mobiel van de zaak. Ik wil graag mijn nummer mee overnemen. Ik heb momenteel een bundel van 300min/sms. Hoe moet ik dit in gang zetten?
icon

Beste antwoord door Samantha 5 December 2016, 19:25

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Jeroen Gardeniers,

als je alleen een nieuwe mobiel krijgt dan hoef je dus niet een nieuwe simkaart, maar kun je je simkaart uit je huidige toestel halen en in de nieuwe doen van de zaak.
Tenzij ik je verkeerd begrepen heb natuurlijk dat kan.

Groet Paul.
Badge +7
Hoi jeroengardeniers,

Welkom op het Simyo forum! :D

Wat leuk dat je straks een mobiel van de zaak krijgt! Als je je abonnement bij ons houdt, hoef je niets te doen. Je kunt dan je Simyo simkaart in je werktelefoon doen. Verder blijft alles hetzelfde.

Als je een abonnement van je werk krijgt bij een andere provider, kun je overstappen naar een andere provider met nummerbehoud. Je plaatst dan een bestelling bij je nieuwe provider, met nummerbehoud. Zij zeggen je abonnement bij ons dan voor je op. Ik zie dat je abonnement maandelijks opzegbaar is. Als je wilt overstappen naar een andere provider, kies je een overstapdatum die 30 dagen in de toekomst ligt. Dit in verband met je maand opzegtermijn. Op de dag dat je nummer wordt overgezet, wordt je abonnement bij ons beƫindigd.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@PaulH, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer