.

Beantwoord

Welk simkaartnummer moet ik invoeren bij nummerbehoud?

  • 27 November 2017
  • 5 reacties
  • 317 Bekeken

Hoi,

Mijn dochter wil erg graag over van Hollandsnieuwe naar Simyo maar haar nummerbehoud wordt steeds afgewezen. Ik had al gelezen dat het nummer van de simkaart 18 cijfers heeft en dat je dus het laatste getal weg moet laten maar het heeft nog niet geholpen.
Haar tijdelijke nummer is 06-xxxxxxxx. Haar contract is verlopen nu op 10-11-2017. Kunnen jullie meer vertellen? Alvast dank!

Gr. Linda
icon

Beste antwoord door Els 28 November 2017, 15:49

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ook al is het een tijdelijk nummer, privé gegevens plaatsen is niet aan te raden. Stond ook aangeven 😉

Een medewerker van Simyo zal je verder informeren over het nummerbehoud.
Ik dacht idd dat het wel kon aangezien het een tijdelijk nummer was... dank voor de tip.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi LindaK,

Welkom op het Simyo Forum! Super leuk dat je dochter ook gaat overstappen naar Simyo. 😃 Het zou natuurlijk wel fijn zijn als haar nummer gemakkelijk kan worden meegenomen naar haar nieuwe simkaart.

Ik heb de aansluiting erbij gepakt en zie inderdaad dat de aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen vanwege een foutief simkaartnummer. Om er zeker van te zijn welk simkaartnummer we moeten invullen, is het wellicht verstandig om dit nog een keer na te vragen bij HollandsNieuwe. Volgens onze afdeling voor nummerbehoud vraagt deze provider namelijk om 18 of 19 cijfers. Wanneer je zeker weet dat je het juiste simkaartnummer hebt, stuur me dan even een privébericht via het Forum met het tijdelijke nummer en het simkaartnummer. Dan ga ik een nieuwe aanvraag voor je indienen, goed?

Zoals Ray ook al aangeeft, raden we iedereen af om persoonlijke gegevens openbaar te delen op ons Forum. Om deze reden heb ik het telefoonnummer aangepast in je bericht. :)

Heb je hier nog vragen over?

@ Ray, bedankt voor de oplettendheid!

Groetjes,
Els
Hoi Els,

Dank je voor je reactie. Ik heb het nummer van de simkaart al geprobeerd met 18 en ook met 19 cijfers. Beiden afgewezen, wat heel irritant is. Ik zal contact met ze zoeken en het je laten weten.

Gr. Linda
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Linda,

Oh, dat is niet fijn!

Ik weet zeker dat Hollands Nieuwe je hier verder mee kan helpen! Als je het juiste nummer hebt, dan kun je ons dit laten weten. Wij dienen dan een nieuw verzoek voor je in.

Groetjes,
Asma

Reageer