.

Beantwoord

Wat is de einddatum van mijn Simyo abonnement?

  • 11 December 2015
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Badge
Wanneer is de einddatum van mijn huidige Simyo abonnement?
Ik wil graag mijn nummer behouden en overstappen naar een andere provider. Hiervoor moet ik aangeven wanneer de einddatum van mijn huidige abonnement is, ik kan dit echter nergens vinden.
icon

Beste antwoord door Naomi 12 December 2015, 17:18

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Liesss,

Wat jammer dat je hieraan denkt 😞 Je hebt op dit moment een maandelijks opzegbaar abonnement. Dit betekent dat je een maandopzegtermijn hebt.
Op Mijn Simyo zie je dit terug onder het tabblad Instellingen > Abonnement. Daar staan alleen je bundels. Op die manier weet je dat het een maandabonnement. Bij een jaarabonnement staat daar een einddatum.

Mag ik vragen wat de reden is dat je gaat overstappen?
Badge
Hoi,
Bedankt voor de reactie!
Als ik het goed begrijp kan ik onder 'einddatum huidige contract' dus het beste 'maandelijks opzegbaar' in het nieuwe contract invullen?
De rede dat ik wil overstappen is dat ik een goedkoper alternatief heb gevonden dan Simyo in combinatie met de telefoon die ik wil.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Liesss,

Als je een beter aanbod hebt gekregen wat meer bij je past, dan moet je daar natuurlijk voor gaan. We gaan je wel missen!

Op het moment dat je vandaag een aanvraag voor nummerbehoud invult, kies je dus als einddatum 13 januari. Je pakt de datum dan precies 1 maand verder. Lukt dit niet, dan kun je het beste contact opnemen met jouw nieuwe provider. Zij kunnen het beste aan je uitleggen hoe je de aanvraag kan indienen.

Laat je weten of het lukt?

Groetjes,
Angela

Reageer