.

Beantwoord

Wat gaat er mis met mijn verzoek voor nummerbehoud?

  • 9 October 2018
  • 16 reacties
  • 497 Bekeken

Geachte ik kreeg een melding dat mijn nr niet vrij kwam .wat is de redenen .mijn redenen is dat weer het netwerk van vectone in Nederland niet werkt .weer licht het netwerk er uit dus niet betrouwbaar .dit nr is door alle instanties en bekenden en familoe bekend .en daarom neem ik het graag over .en omdat ik het makelijk kan onthouden namelijk mn geheugen niet zo best is. zelf kan ik ze niet berijken .En mn Engels is niet zo goed
icon

Beste antwoord door Jihane 10 October 2018, 16:40

Bekijk originele reactie

16 reacties

Beste

Omwille van je privacy is het niet toegestaan om prive gegevens te plaatsen. Dit staat ook in het typvenster, een moderator zal je vraag oppakken en je prive gegens verwijderen.

Medewerkers van Simyo kunnen zien wie je bent aan de hand van je inloggen hier.
Geachte ik kreeg een melding dat mijn nr vectone niet vrij kwam .wat is de redenen .mijn redenen is dat weer het netwerk van vectone in Nederland niet werkt .weer licht het netwerk er uit dus niet betrouwbaar .dit nr is door alle instanties en bekenden en familoe bekend .en daarom neem ik het graag over .en omdat ik het makelijk kan onthouden namelijk mn geheugen niet zo best is . Mijn nr aart nr zelf kan ik ze niet berijken .En mn Engels is niet zo goed
Reputatie 7
Badge +10
Hi Chevyrolf,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik heb je berichtje wat aangepast om te zorgen dat je persoonlijke gegevens er niet meer in zitten 🙂 Het is namelijk een openbaar forum, en we willen niet dat je gegevens zomaar op straat liggen. Ik zie inderdaad dat je nummerbehoud niet is doorgekomen. Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice en dat er een nieuw verzoek is ingediend. Laten we hopen dat dat allemaal goed gaat!

Hou je ons op de hoogte?

@ Ray, dank voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Oke. Ik kreeg meer het gevoel dat de telefoniste weinig zin had er moeite voor te doen. Omdat de eerste keer afgewezen was en vectone vroeg om een redenen . Ook had ze niet alle gegevens .klanten nummer kan ik niet krijgen omdat ik zelf vectone niet kan berijken .kaart nr en alles heb ik via mail gestuurd . Hoopte dus op dat simyo het wel voor elkaar krijgt .En wel contact dus met vectone kan krijgen. Ze mogen onder mijn naam wel contact leggen . Groeten
Reputatie 7
Badge +10
Hi Chevyrolf,

Jammer dat dat contact met Vectone zo stroef liep! Ik zie dat jouw verzoek tot nummerbehoud nog loopt, dus het is nu nog een kwestie van afwachten. Als het niet meteen geregeld is, dan helpen wij je tot je er wel bent. Komt goed!

Groetjes,
Jihane
Oje supper .hopen dat het lukt .Anders in Engeland uk of ,haha
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Checyrolf,

Zonet heb ik nog even voor je gekeken in de database. Het ziet ernaar uit dat je een sms-code hebt gehad om de aanvraag opnieuw in gang te zetten. Kun je deze code terug-sms'en? Als dit niet lukt binnen 24 uur na het ontvangen van de sms, dan kun je via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart > Vraag nummerbehoud aan een nieuwe code aanvragen. Deze kun je trouwens ook hier invullen in plaats van sms'en, net zo makkelijk.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Thomas
Waar is de sms heen gestuurd .il heb niks ontvangen .naar mn vectone nr kan geen sms verstuurd worden en op mn simyo nr is niks ontvangen .groeten rolf
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Checyrolf,

Waar is de sms heen gestuurd .il heb niks ontvangen .naar mn vectone nr kan geen sms verstuurd worden en op mn simyo nr is niks ontvangen .groeten rolf

Dat is vreemd, waarom kun je geen sms meer ontvangen? Is het nummer nog wel in gebruik? Als het nummer niet actief is kan het nummer namelijk ook niet worden overgenomen.

Groetjes,
Thomas
Net wat ik eerder vermelde .het netwerking nederland licht plat van vectone .daarom kan ik op het vectone nummer geen sms ontvangen .het nummer is aaltijd in gebruik geweest .sms deed het nooit bij vectone .maar als goed is kon het zonder sms .dat is mij eerder verteld ook door andere providers? Ik heb via mail alles nummers van de kaart gegeven .
Hoi Chevyrolf.

Is het misschien een idee om nummerbehoud niet toe te passen en gewoon doorgaan met je huidige Simyo nummer? Zelf gebruik ik nooit nummerbehoud bij een overstap.
Hen problemen met onthouden van nummers en plus alle instanties en familie vrienden kennen het oude nummer .
Volgens lyca hebben ze alleen maar de kaart nummer nodig wat achter op de sim staat en ze kunnen dan het telefoon nummer over nemen zonder sms ?
Je spreekt nu van Lyca i.p.v. Vectone.. 🙂
Klopt Vectone?

De keuze is uiteraard aan jou. Maar een sticker in het hoesje met je 06 om te weten. En je kunt al heel veel regelen via Whatsapp.
Lyca wou ook nr overname doen .Had ik als nood genomen .En die zijden dat ze van vectone de code a nummer nodig hadden die achter de kaart staat van vectone
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Chevyrolf,

Als je geen sms kunt ontvangen op dat nummer, kunnen we helaas geen nummerbehoud voor je aanvragen. 😞

Je oude provder (Vectone, of lyca?) zal je nummer alleen aan ons overdragen als wij de verificatiecode van jou terugkrijgen. Misschien is het inderdaad een beter idee om een nieuw nummer te nemen, zoals Friesian al voorstelde. Ik vond de tip van een sticker in je telefoonhoesje wel heel origineel! :D

Groetjes,
Sarah

Reageer