.

Beantwoord

Wanneer wordt mijn nummerbehoud door Simyo goedgekeurd?

  • 11 October 2017
  • 29 reacties
  • 423 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6
Ik heb gisteren mijn nieuwe SIM binnen gekregen van mijn nieuwe provider. Deze gaven aan dat het binnen 24 uur geactiveerd zou worden.
Echter is dit niet het geval. Nu heb ik even nagevraagd en blijkt dat de aanvraag is gedaan maar nog niet is goedgekeurd door Simyo.

Zouden jullie misschien even kunnen kijken of dat geregeld kan worden.

De reden dat ik wat sneller wil zijn dan normaal is omdat ik het in de vakantie al wil gebruiken en het over 2 dagen al vakantie is. Als het dus niet voor vrijdag is geregeld kan ik er dus de hele vakantie geen gebruik van maken.

Oh als mensen mij kennen die nog niet wisten dat ik ging overstappen, bij deze.
Het goede nieuws ik houd een account en je zult me dus nog wel eens zien.

Groet Paul.
icon

Beste antwoord door Caspar 12 October 2017, 14:00

Bekijk originele reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Blij dat het gelukt is 🙂 En ook dat je lekker actief blijft op het Forum!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +6
Wel jammer dat je 500ste reactie de reactie is waarin je zegt dat het eindelijk is gelukt om over te stappen naar een andere provider. Succes met Ben!

Dankje.
Bij Ben is het nu hopelijk goed want ik wil niet weer eens zoiets meemaken.
Zeker True, echter blijf ik hier wel. Dus dat is dan nog een meevaller.

Groet Paul.
Reputatie 6
Badge +7
Groentjuh, dat is inderdaad jammer. 😞

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
Wel jammer dat je 500ste reactie de reactie is waarin je zegt dat het eindelijk is gelukt om over te stappen naar een andere provider. Succes met Ben!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Paul,

Super fijn om te horen dat het allemaal is gelukt! 😄

Groetjes,
Asma
Reputatie 5
Badge +6
Nou het is ze gelukt hoor, zo snel. 20 dagen later heb ik dan eindelijk mijn aansluiting. Knap gedaan wel!
Dus soort van problemen opgelost...
Het is dat het nu allemaal werkt, maar echt tevreden over dit proces ben ik dus niet moge dat duidelijk zijn.

Bedankt voor het meedenken en kijken naar dit probleem! Zelfs vanuit een andere provider.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Paul,

Oei oei oei! Wat een gedoe allemaal! 😞 Ik vind het erg jammer dat je overstapt, maar zoals de rest van het team snap ik het wel. Wat ik vooral belangrijk vind is dat je lekker op ons Forum blijft. Dan kunnen we nog genieten van je aanwezigheid.

Maar wat vooral jammer is, is dat de afhandeling vanuit Ben zo verloopt. Ik hoop dat het snel beter opgepakt wordt. Succes!

Groetjes,
Jihane
Het is altijd verstandig om dat soort momenten vast te leggen. Bedrijven hebben vaak de neiging om feiten te verdraaien. Of nu in jouw geval forum berichten te verwijderen. Kortom: Bewijs verzamelen.
Reputatie 5
Badge +6
Ray,

Waarom?
Om te laten zien hoe vaak ik contact heb gezocht? Of wat.

Groet Paul.
@PaulH

Maak screenshot van het topic op hun forum. Noteer alle tijdstippen, vooral wanneer je telefonisch contact hebt, en ook met wie je spreekt.

Bennen ze zou helemaal belazerd 😏
Reputatie 5
Badge +6
Nou voor degenen die geïnteresseerd zijn:
TOPIC 1: Wanneer neem Ben mijn nummer over en gaat mijn abonnement van start?

TOPIC 2:
Afwijzen van berichten, markeren als opgelost.
pas net gestart

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +9
Ik kan het niet laten om het als volgt samen te vatten:
  • Ben (PaulH) boos.
  • Ben (Ben) boos.
  • Ben (Post van PaulH) verwijderd.
  • Ben (PaulH) verbaast.
  • Ben (PaulH) nog niet geholpen.
  • Ben (PaulH's nummer) nog niet overgezet/behouden.
  • Ben (PaulH's abonnement) nog niet begonnen!
  • Ben (PaulH) toe aan vakantie.
  • Ben (PaulH) nog niet klaar voor vakantie!
  • Ben (PaulH's abonnement) op pauze!
  • Ben (PaulH) aan het wachten!
  • Ben (PaulH) nog niet in Ben's sfeer.
Reputatie 5
Badge +6
Oké, nu een update soort van.
Dit geeft maar nog eens aan hoe erg het is.
Mijn Gisteren redelijk boze reactie
is dus verwijderd.
Er zat geen gevloek in, alleen een verwijt aan BEN op een redelijk boze toon, vind ik niet meer dan terecht.
Net als hier op Simyo ben ik altijd redelijk op forums etcetera, je/ik spreek(t) mensen gewoon normaal aan.
Dat kunnen jullie denk ik wel bevestigen.

Nou alsof het verwijderen nog niet genoeg was nu komt het. Houd je vast.
Het topic is officieel gesloten en dus kan ik niks meer in die post zeggen.
Triest opnieuw.
Waarschijnlijk morgen weer bellen en/of nieuw topic met een nieuwe post voortborduren.

Als iemand dit leest wil ik zeggen: "stap niet over op BEN (met nummerbehoud)!".
Doe het niet je valt van de ene verbazing in de andere niet goed maar in de slechte zin...

Het ergste aan dit alles, ik heb geen zeggen over mijn nummer, GEEN aansluiting of wat dan ook. Daarnaast kan ik mijn abonnement niet annuleren of wijzigen want het is nog niet eens geactiveerd en staat op een systematische PAUZE.

Ik dacht nog wel dat ik het voor de vakantie kon regelen om op vakantie te gebruiken. Niets is minder waar. Daarnaast geen peil op te trekken wanneer er ook maar iets van schot in de zaak komt. Spreek ik van weken, maanden?

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +6

Ben machteloos!


Dit vond ik wel grappig. Vooral omdat het zo waar is. Overal waar het kan strooien ze met BEN ...


Gelukkig hebben we nu wel een ervaringsdeskundige voor de kwaliteit van Ben's klantenservice!

Hou ons in ieder geval op de hoogte. Ik ben benieuwd hoelang het duurt bij Ben! Succes!


Dit is zeker waar ofja ervaring? Ik heb nog geen gebruik kunnen maken dus echt ervaring is iets anders.
En ik houd jullie zeker op de hoogte. Dat succes kan ik heel erg gebruiken op het moment ja.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben machteloos.
Oh oh! Zo zeggen ze dat niet bij Ben! Moet natuurlijk zo: Ik bBen machteloos!

Ik weet niet welke klantenservice beter is; die van Simpel of die van Ben, maar heb van beiden veel mindere dingen gehoord. Moeilijk bereikbaar zijn van de klantenservice van Ben, heb ik wel eens gehoord/gelezen.

Ik snap de overstap, want Ben is inderdaad goedkoper. Het helpt vooral niet, dat je je abonnement maandelijks opzegbaar wilt houden. Vooral de kleine bundels worden dan best duur! Ik heb zelf ook liever een maandelijks opzegbaar abonnement, maar Simyo heeft 1 jaar een uitzondering gehad, zodat ik naar de 12 maanden voordelig bundels kon. Dan is die zelfde kleine bundel ineens de bijna de helft van de prijs. Inmiddels is mijn abonnement ook alweer maandelijks opzegbaar.

Gelukkig hebben we nu wel een ervaringsdeskundige voor de kwaliteit van Ben's klantenservice!

Hou ons in ieder geval op de hoogte. Ik ben benieuwd hoelang het duurt bij Ben! Succes!
Reputatie 5
Badge +6
Nope geen reactie meer nu. Gisteren een redelijk boze reactie geplaatst maar zoals gedacht geen reactie.
Ik ben machteloos. Hopeloos dit.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Paul,

Al wat meer informatie over je nummerbehoud?

Groetjes,
Asma
Reputatie 5
Badge +6
Kijk PaulH, daarom is Simpel nou zoveel goedkoper! Je krijgt misschien wel meer belminuten/SMSjes/MBs maar klantservice is minder aanwezig!
Hey groentjuh,

misschien gek gezegd maar ben niet bij Simpel.
Snap wel dat je dat eruit haalde maar ik zeg juist dat de recensies niet zo positief zijn daarom ben ik er niet voor gegaan.
Ben heb ik gekozen...
Die reclame alleen al 🙄
Reputatie 7
Badge +9
Kijk PaulH, daarom is Simpel nou zoveel goedkoper! Je krijgt misschien wel meer belminuten/SMSjes/MBs maar klantservice is minder aanwezig!
Reputatie 6
Badge +5
Hi Paul,

Jammer zeg, dat er na al die moeite vanuit jezelf nog steeds geen overstap heeft plaatsgevonden 😞 Ik hoop dat je klacht werkt en dat je snel weer bereikbaar bent. Bedankt voor je compliment in ieder geval! Ik ga ervan uit dat het volgende bericht in dit topic van jouw kant meter beter nieuws is 🙂

Groetjes,
Niels
Reputatie 5
Badge +6
Nou of het goed komt...
Dat is de vraag nog maar.
Simyo heeft dus de donderdag voor de vakantie mijn nummer overgedragen op mijn Nieuwe provider.
Nu heb ik al meerdere malen contact gezocht met de nieuwe provider en het is me wat.
Nu dus nog steeds geen bereik.
Geen klacht voor jullie maar voor de ander. Ook al een klacht in gediend hoor.
Erg slecht en schaam me ook diep.
Simyo heeft alles zoveel beter geregeld...

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +9
Mooi om te horen dat het uiteindelijk goed komt! Laat je het weten als je toch nog vragen hebt Paul?
Reputatie 5
Badge +6
Ja het nummer is gewoon goed overgezet vanuit Simyo!

Ik heb al contact opgenomen met mijn nieuwe provider, die geeft aan dat het sloom gaat aan hun zijde.
Vanzelfsprekend want Simyo heeft zijn zaken op orde.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +9
Hey PaulH,

Ik hoorde het al van Angela, echt super jammer dat je weggaat. Je redenen zijn duidelijk en we zijn blij dat je zo lang klant bij ons bent geweest en ons hebt geholpen op het forum :)

Ik zie inderdaad dat het nummer al over is gezet. Wil je weten hoe het zit met je nieuwe provider, dan zul je daar even contact mee op moeten nemen. Gaat dat zo lukken?

Groetjes,
Caspar

Reageer