.

Beantwoord

Wanneer wordt mijn nummer overgezet?

  • 4 August 2018
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken

Hoi,
Vandaag, 4 augustus, zou mijn 06 nummer worden overgezet naar mijn nieuwe SimYo kaart. Sinds 12.00 werkt mijn oude simkaart niet meer, maar tot op heden (21.15) is mijn nummer nog niet overgezet. Ik kan SimYo niet telefonisch bereiken aangezien het geen werkdag is en zij niet reageren via Facebook messenger en whatsapp (er staat dat ze tot 22.00 bereikbaar zouden zijn vandaag via deze mediums).
Ter info: mijn nieuwe simkaart is geactiveerd. Op mijn SimYo staat dat mijn bundels nog niet actief zijn en maar dat het nummer vandaag wordt overgezet. Gisteren heb ik nog een herinneringsmail gehad.
dat 4 augustus mijn nummer zou worden overgezet.

Mijn vraag is voor nu: heeft iemand enig idee wat ik kan doen of wat dit kan zijn?

Op de site staat dat zij alleen nummers overzetten op werkdagen, en dat zij maandag tm vrijdag zien als een werkdag. Ik verbaas mij dan ook dat ik 4 augustus als datum heb gekregen voor de overzetting en baal ervan dat ik niet iemand kan bereiken.
icon

Beste antwoord door Els 5 August 2018, 12:48

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi IreneHenrieke,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je overstap niet helemaal vlekkeloos verloopt. Ik snap dat je wilt weten waar je aan toe bent.

In mijn systeem zie ik dat je nummer vanmorgen is overgezet op je nieuwe simkaart. Ben je inmiddels weer bereikbaar? Waar deze vertraging door is ontstaan, kan ik je zo helaas niet vertellen. Wel zie ik dat je inmiddels ook contact met ons hebt gehad via WhatsApp en Facebook. Morgen zal er contact worden opgenomen met de afdeling voor nummerbehoud om uit te zoeken wat hier is gebeurd. Zodra hier meer duidelijkheid over is, zal je een bericht ontvangen via WhatsApp.

Om te voorkomen dat er miscommunicatie ontstaat, raad ik je aan de volgende keer via één van onze kanalen contact met ons op te nemen. Zo voorkom je dat er processen langs elkaar heen gaan lopen en je uiteindelijk langer moet wachten, snap je? 🙂 Door de weeks zijn we telefonisch bereikbaar van 8:00 tot 20:00 en via Facebook, Twitter, WhatsAppen LiveChat tot 22:00. In het weekend zijn we via die kanalen (behalve telefonisch) aanwezig tussen 10:00 en 17:00.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Els

Reageer