Vandaag, 4 augustus, zou mijn 06 nummer worden overgezet naar mijn nieuwe SimYo kaart. Sinds 12.00 werkt mijn oude simkaart niet meer, maar tot op heden (21.15) is mijn nummer nog niet overgezet. Ik kan SimYo niet telefonisch bereiken aangezien het geen werkdag is en zij niet reageren via Facebook messenger en whatsapp (er staat dat ze tot 22.00 bereikbaar zouden zijn vandaag via deze mediums).
Ter info: mijn nieuwe simkaart is geactiveerd. Op mijn SimYo staat dat mijn bundels nog niet actief zijn en maar dat het nummer vandaag wordt overgezet. Gisteren heb ik nog een herinneringsmail gehad.
dat 4 augustus mijn nummer zou worden overgezet.
Mijn vraag is voor nu: heeft iemand enig idee wat ik kan doen of wat dit kan zijn?
Op de site staat dat zij alleen nummers overzetten op werkdagen, en dat zij maandag tm vrijdag zien als een werkdag. Ik verbaas mij dan ook dat ik 4 augustus als datum heb gekregen voor de overzetting en baal ervan dat ik niet iemand kan bereiken.
Beste antwoord door Els
Bekijk originele reactie