.

Beantwoord

Wanneer nemen jullie mijn 06-nummer over van mijn huidige provider?

  • 16 August 2014
  • 4 reacties
  • 435 Bekeken

Ik heb enige tijd geleden nummerbehoud aangevraagd van mijn nummer bij vodafone met het nummer 06xxxxxxxx en dit is nog niet naar simyo overgezet. mijn vraag is wanneer wordt dit nummer bij simyo actief.
icon

Beste antwoord door Kim 18 August 2014, 16:53

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hallo J. de Jong.

De volgende keer zou ik zeggen niet je 06 plaatsen op een openbaar forum i.v.m. privacyredenen.

Groet,
Friesian
Badge +6
Hoi J. de jong, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat we op 30-5 je een e-mail hebben gestuurd dat je verzoek was afgewezen, omdat het simkaartnummer niet correct was.

Ik zie dat je hier inmiddels zelf ook achter was gekomen en via Mijn Simyo een nieuw verzoek hebt ingediend met een ander simkaartnummer.

Binnen enkele werkdagen ontvang je van onze afdeling Nummerbehoud opnieuw een e-mail met daarin de status van het verzoek.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :)

@Friesian, dankjewel voor het meedenken, ik heb inderdaad even het 06-nummer weggehaald 🙂
Bedankt, het was inderdaad niet slim van mij, hier leer je weer van. Ik wacht het vervolg af en hoop mijn oude nummer nu weer volop te kunnen gebruiken ook beter voor mijn kunde. groetjes Jorke.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi J. de jong 🙂,

Ik zie staan dat je nieuwe verzoek helaas weer is afgewezen in verband met het simkaartnummer 😞 Het simkaartnummer van Vodafone begint altijd met 8931440 en bestaat uit 19 cijfers. Ik raad je aan om even contact op te nemen met Vodafone. Zij kunnen het simkaartnummer controleren, hierdoor moet het met het volgende verzoek helemaal komen.

Zou je het nieuwe simkaartnummer via een privébericht naar mij willen sturen? 🙂 Ik ga er dan voor zorgen, dat er een nieuw verzoek wordt ingediend.

Reageer