.

Beantwoord

Wanneer mag ik overstappen?

  • 21 November 2016
  • 6 reacties
  • 163 Bekeken

Hoe lang gaat het duren dat wij goedkeuring krijgen van jullie om over te stappen?
We hebben geen abb. Dus geen probleem lijkt mij.
Wel heel vervelend om zo lang te moeten wachten.

Gr kootje71
icon

Beste antwoord door Kootje71 22 November 2016, 10:39

Bekijk originele reactie

6 reacties

Opgelost
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kootje71,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat fijn dat het probleem is opgelost! 🙂 Hoe is het uiteindelijk gelopen? Wat bleek de oplossing voor je te zijn? Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Jihane
Helaas nog niet opgelost.
Er is een fout gemaakt bij provider. Maar als het goed is ligt er nu een nieuw verzoek bij jullie.
Ik hoop gauw iets te horen of te lezen van jullie, of het goedgekeurd is.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Kootje71,

Wat vervelend dat het toch niet is opgelost!

Ik heb het gelijk voor je gecontroleerd en zie dat we nog geen verzoek voor nummerbehoud hebben ontvangen. Als je nieuwe provider een nieuw verzoek indient, dan zou dit gelijk bij ons zichtbaar moeten zijn. Kun je controleren of ze de aanvraag hebben ingediend met het juiste nummer, bij de juiste provider?

Mocht het toch niet goed gaan, laat je mij dit dan weten?

Groetjes,
Asma
Hoi Asma,

Afgelopen dinsdag had ik gebeld en hun ZIGGO zouden dit per direct doorsturen.
Hoe lang duurt normaal gesproken zoiets?

Ik heb tot 3x toe simkaart nummer doorgeven aan hun
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kootje71,

Wat vervelend dat je hier zoveel moeite voor moet doen zeg 😞 Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent.

Een verzoek voor nummerbehoud wordt door jouw nieuwe provider bij ons ingediend. De standaard 'regel' is dat je binnen 5 werkdagen iets hebt gehoord hierover. Zo heeft jouw nieuwe provider de tijd om het verzoek in te dienen en hebben wij de tijd om het verzoek te bekijken en goed te keuren. Helaas is er op dit moment nog steeds geen verzoek vanuit Ziggo bij ons binnengekomen. Zolang dit niet gebeurt, hebben wij niets om te bekijken en goed te keuren :(

Helaas kan ik niets anders doen dan je vragen af te wachten of opnieuw contact op te nemen met Ziggo. Houd j eons weer op de hoogte?

Groetjes,
Angela

Reageer