.

Beantwoord

Tot wanneer loopt mijn contract?

  • 19 December 2016
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Ik wil mojn nummer meenemen naar een andere provider. Wanneer kan ik opzeggen?
icon

Beste antwoord door Sean 20 December 2016, 12:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Je kunt altijd opzeggen maar als je contract nog loop en je hebt nog een jaarcontract moet je dat voor dacht ik de heflt afbetalen.

Als je al je vaste contract bent doorgegaan ben je overgegaan naar een maandelijks contract en kun je dus maandelijks opzeggen zonder extra kosten.

Groet Paul.
Log in op je MijnSimyo ga naar instellingen > abonnement. Daar zie je de details van je huidige aansluiting en eventueel een begin / einddatum. Staat dat er niet dan is je jaar contract al voorbij en heb je een maandelijks opzegbare aansluiting.

Pleeg je contractbreuk dan zal Simyo jouw een voorstel doen van de resterende maanden die nog gelden in je jaarcontract. Dus als je contract nog 4 maanden loopt krijg je als voorstel een afkoop voor die resterende 4 maanden.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Herwin,

Welkom op het Simyo forum!

Wat jammer dat je ons gaat verlaten 😞 Je vindt je einddatum inderdaad zoals Raytje uitlegt, jouw contract loopt momenteel tot 01-05-2017.

De opzegtermijn bij nummerbehoud is één maand. Dit betekent dat je vanaf 01-04-2017 een abonnement met nummerbehoud bij een andere provider kunt bestellen.

Als je niet tevreden bent met je Simyo abonnement dan hoor ik het graag! Wie weet kan ik nog iets voor je betekenen.

Groetjes,
Sean

@PaulH en Raytje, hartelijk dank voor het meedenken heren!

Reageer