.

Beantwoord

Wanneer kan ik gebruik maken van mijn simkaart?

  • 8 January 2021
  • 5 reacties
  • 416 Bekeken

Wanneer gaat me abbo nou in gelijk als je simkaart geactiveerd is

icon

Beste antwoord door Ray 8 January 2021, 10:28

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Cyriel,

 

Welkom bij Simyo en het Simyo forum!

 

Ik zie dat je een bestelling hebt geplaatst met nummerbehoud, je bundels gaan dan in wanneer je nummer is overgezet. (12 januari) 

 

Ik zie dat je wel al de simkaart hebt geactiveerd, omdat je nummer nog niet is geactiveerd zijn je bundels ook niet ingegaan. Ik heb voor de zekerheid gratis 1000MB en 100 minuten geactiveerd voor als je het tijdelijke Simyo nummer wilt gebruiken tot het nummer is overgezet. Verder klopt de informatie van Ray helemaal en de aanvulling van RicoK, thanks mannen! (ik ga even kijken of we dit kunnen aanpassen)

 

Mochten we je verder ergens mee kunnen helpen, laat het dan vooral weten!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7

@Ray Ja, dat zou handig zijn. Om die reden benoemde ik het nog eens hier ;).

Zou handig zijn als dat stukje aan dat bericht op de service pagina wordt toegevoegd.

Reputatie 7

Ter aanvulling op @Ray zijn post: je kunt dus direct na activering je simkaart gebruiken en bellen en gebeld worden. Als je nummerbehoud hebt aangevraagd maak je op dat moment gebruik van een tijdelijk nummer en betaal je buiten-de-bundel-kosten totdat je nummer is overgezet en je bel- en/of databundels zijn ingegaan.

Let hier dus wel goed op!

Hoi @Cyriel 

Dit heb ik voor je gevonden.

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Je Simyo Sim Only abonnement gaat in op het moment dat je je Simyo simkaart activeert. Dit doe je door in te loggen op Mijn Simyo en het simkaartnummer in te voeren. Dan worden ook de aansluitkosten in rekening gebracht.

Heb je een Simyo Sim Only abonnement met nummerbehoud aangevraagd? Dan gaat je abonnement in op het moment dat je je Simyo simkaart activeert. Je belbundel en eventuele andere bundels gaan pas in op het moment dat je nummer wordt overgezet van je vorige provider naar Simyo. Je krijgt van ons bericht op welke datum het nummerbehoud plaatsvindt.

Meer informatie over het verschil tussen abonnementen en bundels vind je hier.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wanneer-gaat-mijn-abonnement-in-7

Reageer