Beantwoord

Waarom zijn mijn bundels niet actief?

  • 19 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

Mijn nieuwe abbonement zou vandaag bij jullie ingaan. Maar dit is tot op heden nog niet gebeurd. Mijn oude abbonement is wel afgesloten. Ik ben nu niet bereikbaar. Kunnen jullie mij verder helpen?
icon

Beste antwoord door Kevin 19 augustus 2019, 14:13

Goedemiddag Chantal94,

Welkom op het Simyo forum!

Ik heb het meteen even voor je nagekeken en ik zie inderdaad dat je nummer vandaag naar ons zal worden overgezet. Dit staat gepland om 21:25 uur vanavond. Tot de werkelijke overstap is het aan je vorige provider om je simkaart actief te houden. Deze moet dus werken tot vanavond. Als deze al is afgesloten dan zou ik zeker even contact met ze opnemen.

Groetjes,

Kevin
Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Goedemiddag Chantal94,

Welkom op het Simyo forum!

Ik heb het meteen even voor je nagekeken en ik zie inderdaad dat je nummer vandaag naar ons zal worden overgezet. Dit staat gepland om 21:25 uur vanavond. Tot de werkelijke overstap is het aan je vorige provider om je simkaart actief te houden. Deze moet dus werken tot vanavond. Als deze al is afgesloten dan zou ik zeker even contact met ze opnemen.

Groetjes,

Kevin
We zijn inmiddels weer even verder maar nog altijd zijn mijn bundels niet actief. Wat gaat er mis?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Chantal,

Er gaat niets mis. Ik zie dat op 21:35 uur je nummer volledig is overgezet en je bundels zijn geactiveerd.

Groetjes,

Kevin

Reageer