.

Beantwoord

Waarom zie ik de optie voor Vodafone Prepaid niet terug bij het aanvragen van nummerbehoud?

  • 16 May 2017
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

Badge
Niet zeker waar ik dit moest plaatsen, maar wil even een klein probleempje melden.

Onlangs heb ik nummerbehoud aangevraagd voor een prepaid vodafoon kaartje, en in de keuzelijst kon ik kiezen tussen opties wat voor abonnement ik heb op die simkaart.
In mijn geval dus een prepaid. Na dit aangevinkt te hebben krijg ik een lijst met providers te zien , maar de enige optie voor voda is...
VODA(ZAKELIJK) of iets van voda(abo), geen voda prepaid!
Aangezien dat er verder in die lijst geen andere voda optie bij staat, ondanks eerder al de optie prepaid te hebben gekozen, bleef mij geen andere keuze dan toch maar deze te kiezen.
Dit voelde al niet goed maar dat is de enige optie in de lijst voor voda.
Na dit verstuurd te hebben , kreeg ik inderdaad van simyo een melding dat nummerbehoud niet goedgekeurd was omdat het soort abonnement niet klopte.

Je kunt daarna wel opnieuw je gegevens aanpassen en hoeft dan niet meer te kiezen tussen zakelijk of prepaid en als je dan in de lijst kijkt , dan vind je wel ook de optie VODA(PREPAID) in de lijst om te kiezen.

Opnieuw verstuurd en een dag later kreeg ik dan toch de goedkeuring en werd het verder verwerkt.

Toch even iets om na te kijken, zodat je niet eerst een weigering krijgt.

Voor de rest... nog altijd zeer tevreden met Simyo.

Grtzz.. Bertus
icon

Beste antwoord door Ray 16 May 2017, 14:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik denk dat je iets verkeerds heb gedaan.. Ik kan van Prepaid naar Prepaid voor Vodafone prepaid kiezen en van prepaid naar abonnement. ook.

Van prepaid naar prepaid



Van prepaid naar abbo

Badge
Je hebt inderdaad gelijk, ik heb het nogmaals nagekeken.
Hij staat boven in de lijst .

Als je echter de alfabetische lijst bekijkt, zoals ik gedaan heb om te zoeken naar voda, dan staat daar voda prepaid niet bij.
Ik ben meteen naar beneden gescrolled richting v van voda en daar stond prepaid dus niet.
Heb hem bovenin over het hoofd gezien , in de alfabetiche lijst beneden stond alleen abo.

Over het hoofd gezien en ben meteen naar beneden gegaan in de alfabetische lijst,
Misschien handig als de keuze ook vindbaar is onderin de alfabetische lijst !

De optie is inderdaad wel bovenin te vinden , die had ik dus gemist.
Bedank voor de opheldering.

M.v.g. Bertus.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi BertusN,

Wat vervelend dat je in het begin de optie Vodafone Prepaid niet zag bij het nummerbehoud. Gelukkig daarna wel.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt, maar ik zag niks terug over nummerbehoud van Vodafone. Ik denk dat het om een ander nummer gaat. Klopt dat?

Is het nu verder helemaal goed gekomen? Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
Was inderdaad van mijn 2e kaartje met ander nummer.
Verder is het allemaal toch gelukt.
Een kleine verbetering zou kunnen zijn om onder in de alfabetische lijst onder de v van voda ook de optie voda prepaid te tonen.

Groet ... Bertus.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi BertusN,

Goed om te horen dat het is gelukt!

Ik zal mijn collega vragen om hiernaar te kijken. Goed? :$

Groetjes,
Asma

Reageer