.

Beantwoord

Waarom wordt mijn verzoek voor nummerbehoud afgewezen?

  • 19 March 2020
  • 2 reacties
  • 321 Bekeken

Beste Simyo, 

zojuist overgestapt van T-Mobile naar jullie met een prepaid nummer. 

Ik heb bij het afsluiten gevraagd om nummerbehoud maar - inmiddels na 5 aanpassingen - nog steeds wordt de nummerportatie geweigerd met de volgende tekst:

“Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06******** op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is: reden vraagt om uitleg door je vorige provider.

 

Nu heb ik inmiddels al een paar keer met T-Mobile gebeld en zij zeggen dat dit vreemd is omdat een nummer bij prepaid altijd kan worden overgedragen naar een nieuwe provider. Toch blijf ik de hiervoor opgenoemde reden iedere keer ontvangen… en ik begrijp er niets van. 

Waarom kan ik mijn nummer niet gewoon overgedragen krijgen? 

 

Alvast bedankt,

Carla

icon

Beste antwoord door Tessanne 20 March 2020, 14:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Goedenavond @Carla_L .

Dit is een openbaar forum. Ik zou even vanwege privacy je 06:verwijderen. Morgen zal een moderator je verder te woord staan. 

 

Fijne avond nog.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Carla,

 

Welkom bij Simyo en ook direct op ons Forum! Ik heb je 06 nummer even aangepast, zodat deze niet meer openbaar te zien is. 

 

Wat vreemd dat het niet lukt om het nummerbehoud verzoek af te ronden. Vaak zien wij deze reden van afwijzing als er iets niet helemaal goed is gegaan met de verificatie sms. Deze sms ontvang je op je T-mobile simkaart. Je moet de 5 cijferige code die in de sms staat terugsturen naar het aangegeven nummer in de sms, is dit gelukt?

 

Mocht je geen actieve simkaart meer hebben van T-mobile, zou ik je willen verzoeken om je klantnummer van T-mobile te achterhalen. Met het klantnummer kan ik namelijk een nieuw nummerbehoud verzoek voor je indienen, dan is de verificatie sms niet nodig. Het klantnummer mag je in een privébericht naar mij sturen.

 

Ik hoor graag van je!

 

Bedankt voor je oplettendheid Friesian!

 

Groetjes,

Tessanne

 

Reageer