.

Beantwoord

Waarom wordt mijn nummerbehoud herhaaldelijk afgewezen?

  • 18 April 2017
  • 4 reacties
  • 197 Bekeken

Hallo,
Mijn nummerbehoud wordt steeds afgewezen.
Meerdere malen het SIMkaart nr gecontroleerd en opnieuw (juist!) ingevoerd.
Waar gaat dit mis?
icon

Beste antwoord door Caspar 19 April 2017, 14:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Kun je wat meer info geven? Zoals: wil je naar Simyo toe? Of wil je juist weg? In het laatste geval kun je in je Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart je simkaartnummer zien. Bij mij staat hier een 8-cijferig nummer. Bij jou ook? Als je weg gaat bij Simyo zou je bij je nieuwe provider kunnen navragen wat ze nu verlangen?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Juilvr,

Welkom op 't forum :)

Wat jammer dat je nummerbehoud de hele tijd wordt afgewezen. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en het lijkt erop dat het 06-nummer wat jij opgeeft niet bekend is bij de provider die je erbij vermeldt. Voer je het 06-nummer wel goed in? Is Vodafone wel de provider waar dit nummer nu op aangesloten zit? Je kan ook altijd even contact opnemen met Vodafone of bellen met 1200 om te vragen wat je zult moeten invullen bij het nummerbehoud. Ik hoor graag van je!

@RicoK bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Dit probleem heb ik ook maar 100% zeker dat de nummers die ik invoer kloppen. Ik wil nr van Lebara overnemen naar Simyo maar wordt steeds onterecht afgewezen. Wat is hier de oorzaak van? Zo nodig kan ik foto van de nummers op simkaart leveren.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Adrianus,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat je nummerbehoud afgewezen wordt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat de melding als volgt luidt: "Reden: de combinatie telefoonnummer en simkaartnummer klopt niet." Ik zie dat Lebara simkaartnummers bestaan uit 8 cijfers óf uit 13 cijfers. Het simkaartnummer dat jij opgaf bestaat ui 9 cijfers. Dat kan dus niet het juiste nummer zijn.

Wil je contact opnemen met Lebara? Zij kunnen precies zien wat je simkaartnummer is 🙂 Zodra je dat gecontroleerd hebt, kun je 'm invoeren en dan wordt je verzoek wel goedgekeurd.

Laat je me weten of het zo lukt?

Groetjes,
Jihane

Reageer